Aslında her insan kedini değiştirmeye geliştirmeye odaklanmalı insanları değiştirme fikri aşırı ütopik çünkü önemli olan insanın kendine neyi yakıştırdığıdır. Bu biraz şeye benzer yüzme bilmeyen biri denize atladığında boğulma riski hep vardır sen ona can simidi olayım derken yanına gittiğinde seni de dibe çekecek ve kurtarmak isterken onunla birlikte belki de öleceksin o nedenle insanları değiştirmeye ya da düzeltme şansımız olmadığını idrak ederek yanlış insanlardan olabildiğince uzak durmalıyız. Sosyal mesajı da verelim,
İnsanların davranışlarına anlam vermek zordur, tıpkı güneşin batışı gibi yavaş yavaş dağın arkasına doğru kaybolmaya, onlar kayboldukça da biz yalnızlaşmaya başlarız...
İşte o an en savunmasız anımızdır ve hiç olmayacak insanları sırf o yalnızlık hissinden uzaklaşmak için güneş yaparız ve sokarız hayatımıza...
Kendimize yapacağımız en büyük iyilik bu anlarda sağlam irade göstermek olacaktır...
Hiçbir şey bence. Herkes kendi değerini kendisi belirliyor ve bu hayatta herkesin bir görevi var. Onlar istediği gibi yaşasın, ben istediğim gibi yaşayayım da başka hiçbir şeye gerek yok.
Mutsuz insanlara fazla yaklaşmamak gerek, malum bulaşıcı bir hastalıktır. Bu da mutsuz olmamaları için güzel insanlara tek tavsiyemdir.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Türk toplumu çok terbiyesiz ve ahlâksızlaşmış durumda. Milletin midesi tok ama gözü her konuda aç..
Her bireyin kendini eğitmesi, Güzel ahlâk ve Edep nedir öğrenmesi kendisini terbiye etmesi gerekiyor , ama hiç bunu yapacaklarını sanmıyorum. Millet bozulmuş.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Samimiyetleri değişmesi gerekiyor. Çünkü çoğu samimiyetsizler. Göründüğü gibi değil de gösterdikleri gibiler. Sadece asıl kendilerini yansıtsalar insanlık çok daha güzel olacak. Kimse göründüğü gibi değil..
İnsanlarda neyin değişmesini isteyebiliriz bu dakikadan sonra karakteri şerefsizlik kokan insanlar yüzünden sokakta bi bebiş çocuk görünce sevemiyoruz korkudan bi kıza bakamıyoruz açılamıyoruz karşımızdakine taciz tecavüz lakabı alırız direk kötü insanlar yok olmasını dilesek yeryüzünde insan kalmaz çocuklardan başka.
Cahilliğin Değişmesi Gerekiyor Acilen Artık Çünkü o kadar çok Laftan sözden anlamayan kavgacı Dengesizler var ki Hayvan diyeceğim hayvana hakaret olur Gardaşım Konuşarak insan Olarak Sorunları çözemiyor musunuz Kavga ne mk Kavga sorun çözmez Sorunlari çoğaltır
Bakış açısı değişirse insan değişir diye düşünüyorum, hem algı değişir hem hayata daha olumlu bakabiliriz, şu dönemde iyi bir bakış acısına ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum 😊