Kendinizi nasıl buluyorsunuz? Beğeniyor musunuz?

Karşı cins yerinde olsaydınız , kendinizi ister miydiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Mükemmel olmaktan ziyade kendimizi kusurlarımızla sevebilmektir gerçeklik ve ne güzel herkes kendini seviyor beğeniyor. Beğenmeyen yok 😀😀🤦🏻‍♀️
Kendinizi nasıl buluyorsunuz? Beğeniyor musunuz?
Cevapla