
Dönem dönem bu hayattan zevk almıyorum dediğiniz anlar oluyormu neden

Dönem dönem bu hayattan zevk almıyorum dediğiniz anlar oluyormu neden
Her insan demistiir illa 😂 görsel efso 😂
Teşekkür ederim 🙈
Bu hayattan hiç zevk almıyorum artık.
Sabır
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Her gün oluyorum
Son zamanlarda evet sık sık diyorum bunu Ama yakında kendi işimde çalışmaya başlayacağım umarım güzel şeyler olur
Dönem dönem oluyor ve sonra iki minik melek gelip boynuma sarılıyor ya işte o an kendine gel diyorum ve dünyalar benim oluyor..
Her insanın böyle düşündüğü bir zaman dilimi oluyor. Önemli olan orada kaybolmamak.
Hayat bana güzel 🥳🥳🥳
Doğduğumdan beri öyle
Hem de fazlasıyla
Bu aralar diyorum
Herkesin olur bence
Tabii ki oluyorr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar