Başkalarının hayatlarındaki güzellikler, mutluluklar sizi rahatsız eder mi?

Sanıyorum ki birilerinin yaşamındaki güzellikler, mutluluklar, yolunda giden işler yahut sadece duruşları bile başkalarını rahatsız edebiliyor.

Bunun kökeninde nasıl duygular olabilir?

Yani bir insan kendi hayatına bakmaz da, neden başkalarının hayatlarındaki durumlara bakara mutsuz, huzursuz olur ve hatta gidip zarar vermeye kalkarlar?

Kendi halinde...
Kendi halinde...
Başkalarının hayatlarındaki güzellikler, mutluluklar sizi rahatsız eder mi?
Cevapla