
Geleceğinizi nasıl görüyorsunuz?

Geleceğinizi nasıl görüyorsunuz?
Merhabalar 🙃
Her zaman olumlu düşünüyorum, olumlu görmeye çalışıyorum. Bir nevi totem gibi hayatımı şekillendirirken hep olumlu konu bulmaya çalışıyorum
Olumlu ya da olumsuz, varacağım yol ile değil de o yolu nasıl yürüdüğümle ilgileniyorum. Olumsuza ulaşacak olsam bile, şahit olduğum manzaralarım var benim 😊
Geleceğim olumsuz nasılsa deyip, manzaraya göz kapatmayınız 👌
Teşekkür ederim 🎈
Rica ederim 🌸
Olumsuz görüyorum
Eigler için teşekkür ederim.
Ne demek hanımefendi her zaman 💕
Cevap
7Cevap
Çok olumlu gördüğümü düşünmüyorum açıkcası.
Olumsuz görüyorum
Kimsenin sonu iyiye gitmiyor..
Bindiğimiz geminin varacağı yer muammayken, gemidekilerin iyi-kötü yaşamasının bir önemi var mı?
Doğru, kimse halinden memnun değil
"Geleceği merak etme, nasıl olsa gelecek. Ama geçecek olanı iyi düşün, çünkü aklından silinmeyecek." der, Balzac.
kimse bilemez iyi niyet hakkımı kllanmak isterim
Çok uzak geleceği kestiremiyorum sadece an’dayım, bugündeyim
Allah bilir orasini
Hollandada yaşıyon neyini allah bilir 😂
Bana ps 5 kulaklık göndersene 😀 sizin orada ucuz
olumsuz maalesef
Hayırlısı dediğimden beri göremiyorum
Görmüyorum Altan
Olumsuz
Olumsuz.
Olumsuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?