Mutluluk çıtamın düşük olduğunu yeni fark ediyorum. Ne kadar acı değil mi?

Meğer ben küçücük şeylerle de mutlu olabiliyormuşum. Kendime pasta aldığımda fark ettim. Bugüne kadar fark etmemiş olmam ya da fark ettirilmemiş olması üzdü.

Cennete düştüm!
Cennete düştüm!
Mutluluk çıtamın düşük olduğunu yeni fark ediyorum. Ne kadar acı değil mi?
Cevapla