Benim 5 yaş küçük kız kardeşim var bana arada sırada dayak atar ben balık etliyim o zayıf canım aşırı derecede çok yakıyo bağırarak ağlıyom sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
Sizde kız kardeşinizden dayak yiyor musunuz ya da cevrenizde var mı kız kardeşinden dayak yiyen abla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Dayaktan balık ete. Awk ne oluyoruz bu gece gece
Bisey yok kız kardeşimden dayak yiyorum onu konuşuyoz
sende dayak at bir daha dayak atıyor mu ablasına
Bende 2 3 kez vuruyom ama işlemiyo kız kardeşim güçlü ve eli çok ağır beni acının doruklarına çıkarıyo bende güçsüzüm biraz
Var mi cevrende böyle
yok ama ablası olduğunu hatırlatmalısın
O yönden sorun değil beni gerçekten sever sayar kollar bazende hak ediyom ama işte canım çok ama çok yanıyo işte acıdan sesim bağırarak ağlıyom sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
sayan kardeş dövmez
Haklisin ama ne yapabilirimki
annene babana bu durumu söyleyebilirsin şiddet iyi bir şey değil depresyon sorunu yaşıyor olabilir tepkisel yapıyor olabilir piskolojik yapıyor olabilir uzaman görünmesi lazım
Annem babam biliyo onlarda çok uyardı ama dinlemiyo diyom ya birazda ben hak ediyom
kendiniz bilirsiniz öfke sorunu var ama
Biraz var annemden yemedigim dayağı kız kardeşimden yedim yani
Balık etli olduğun için canın acır
Acıdan sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
Canın tatlı o zaman
Aynen güçsüzüm biraz kız kardeşim güçlü eli çok ağır beni acının doruklarına ulaştıriyo
Anormal mi bu durum sence olamaz mı benden güçlü
Kardeşinin eli ağır hele ki zayıfsa acıtır
Aynen o zayıf ben balık etliyim bide belimin yanına yumruk atiyo özellikle
Hassas nokta orası acıtır tabi ki
Normal mi sence alışmalıyım bu duruma kız kardeşim döver de sever de
Normal değil tabi ki ezdirme kendini
Çok güçlü ben güçsüzüm bi kaç kez vurduğum oldu ama işlemiyo benimde canım tatlı olduğu için canım yanınca hemen ağlıyom tüm hücrelerimde hissediyom acıyı
Ahh kıyamam sana 🤭🤭
Bak mesela geçen beni dövdüğünde düğünümüz vardı ben kırmızı prenses elbisesi giydim gelinlik tipi oda beyaz bi abiye giydi neyse biz kız kardeşimle sakalasiyoduk işte biraz güreşme durumu tabi gücünü göstermiyo bileşenden sonra yanlışlıkla meyve suyunu döktüm kız kardeşimin üzerine sinirlendi beni dövdü mesela
Alıştırma kendini ezik duruma düşürüyon
Gücüm yetmiyo ki ne yapayım kaçmayı demiyom annemin yanına yakaliyo beni
Al eline kemeri vur
Siz kaç yaşındasınız ki kavga ediyorsunuz
Ben 18 kız kardeşim 13
Hakkediyorsun. 13 yaşındaki bebeden dayak diyip şikayet ediyorsun
Yok şikayet etmiyom kız kardeşim döver de sever de ama eli çok ağır beni acının doruklarına çıkarıyo ağlarken acıdan sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk ve derinden cikiyo
O zaman dövmeye devam etsin. arada severde seni
Çok mu anormal bi durum bu olamaz mı benden güçlü bende bazen hak ediyom dövüyo beni normal degilmi
Neyse ya ergensin anlaşılan devam et
Doğrusunu söyle olgun birisin demekki ben ergen im ya 🙂
Tkp atsana
Yaz burdan
Doğrusu kavga etmemiz ayrıca sever de döver de mantığı yanlış. Ergensin
Kavga etmemek mi
He he
Kavga karşılık li olur ben dayak yiyorum
bir şey olmaz yemeye devam et
İlk kez duydum
Ben yiyorum gerçekten senin var mi cevrende ya da sen yedin mi kız kardeşinden
İlk kez dedim ya :D Çevremde yok kız kardeşim yok ablam var ondan da yemedim
Çok nu anormal bi durum bu
hâlâ aynı mı durum