Siniftaki bir kıza sürekli aşağılayıcı şaka yapıyorum oda sürekli gulüyo kıza zorbalık? yapmis gibi hissediyorum?

Ben kötü biri miyim

Siniftaki bir kıza sürekli aşağılayıcı şaka yapıyorum oda sürekli gulüyo kıza zorbalık? yapmis gibi hissediyorum?
Cevapla