İnsanların konu aile olunca beyinleri çalışmıyor mu?

Esim kendisine kötülük yapan, insani savunan ailesinden çok beni suçluyor. Bende seni hic yerine koyan ailen diyorum. seni dedteklemeyip sana kötülük edeni haklı gören onlar diyorum. beni aileme karşı dolduruyorsun diyor, bende olaya niye birde , ben onlara şahsın yaptığı bütün ipliği anlatmama rağmen, bana destek olmuyorlsrda o itin yanında oluyorlar niye demiyorsun diyorum, seni kullanmak isteyen ben değil onlar diyorum, değersiz görende onlar diyorum. onlar sana sus ses etme hakkını arama diyor dedim. birde en son esim ailesine o şahsın yaptıklarını herkese söyleyeceğiz dediğinde, ona birsey olmaz senin adın çıkar demisler, bende o kadar safsın ki dedim, adamlar seni değil o şahıs rezil olacak diye onu düşünüyorlar dedim, çünkü insanlar olayı öğrenince bunlar nasıl aile çocuklarına destek olmayıp, ona itlik yapan şahsın yanındalar diyecek dedim korkular ondan dedim.
İnsanların konu aile olunca beyinleri çalışmıyor mu?
Cevapla