Depresyona girilmeden yaşanan hayat hayat mıdır sizce?

bence etliye sütlüye karışmayan köşede bekleyen hayata karışmamış sadece kendiyle ilgilenen insanlar depresyona girmezler. çünkü hayattan kaçarlar dolayısıyla hayatın acı tarafından da kaçmış olurlar. ancak biz buraya herşeyi deneyimlemek için geldik. oturup kaçmaya değil. böyle bir yaşamdansa hayatın acı tarafıyla karşılaşıp depresyona girmek depresyondan üzülmekten korkmamak daha mantıklı bence çoğu faaliyeti üzülmekten korktuğumuz için gerçekleştiremiyoruz pasif kalıyoruz.

Depresyona girilmeden yaşanan hayat hayat mıdır sizce?
Cevapla