Keşke lerinizmi daha çok/Iyi ki lerinizmi?

Nedenini bilmeden hüzünlendiğiniz anları düşündünüz mü hiç? sessizleşirsin yavaşça, her şey yolundadır aslında. tekrar günlerin verdiği standart öz güvenle yaşarken bir anda hüzünlenirsin. tetikleyen duyguları, yaşanmışları düşünürsün. kaybolursun o çıkmazlarda.

çıkmazlar hüzünlendirir; bazen bir öfke ile bazen de bir hasret. belki adı keşkedir. keşkeleri düşünürken hangimiz mutlu oluyoruz ki. hüzün değil mi keşke’nin eş anlamlısı.

keşke yerine herkesin bol bol “iyi ki” biriktirmesini önerir, isterim. ne kadar hayallerini gerçekleştirirsen o kadar “iyi ki” yi fazla kullanırsın.

hayal kurmaktan korkma insanoğlu, gerçekleştirilen her hayal seni sen yapar.

Bir umut ışığı istiyorum!
Bir umut ışığı istiyorum!
Keşke lerinizmi daha çok/Iyi ki lerinizmi?
Cevapla