Erkekler, Efendi ve nazik biri olduğum için kendimi aşağılık hissediyorum, bu durumu nasıl aşarım?

Kızlar hep kötü erkekleri tercih ediyor. Ben kendimi hiç sevmiyorum, tercih edilmemem beni kendime küstürüyor. Ben bu döngüyü nasıl kırarım? Bazen kendimi çok aşağılık hissediyorum.

Erkekler, Efendi ve nazik biri olduğum için kendimi aşağılık hissediyorum, bu durumu nasıl aşarım?
Cevapla