Ülkemizde her ayda 1 kere 15yaşına kadar psikolağa gitmek zorunlu olsa sizce nasıl?

15 yaşına kadar devlet tarafından bu ücretsiz sağlansa ,18 e kadarda 3 yıl aile ücretli gönderse kendi imkanıyla , zaten ülkede sorunlu insan azalır , sapık manyak özgüvensiz vs aklınıza gelebilecek her tür sorun. 18 yaşında herkes artık mutlu sorunsuz bir birey olmuş olur ☺️🤗❤️bence herkes psikolağa her yaşta gidebilir ayıp bir şey değil her giden hasta manyak değil ülkemizde çoğu kişi böyle görüp ayıplıyor sizce ayıp mı? Bence değil hatta şu an haftada 1 gitmeye başlayacağım ben özelde 😘
Ülkemizde her ayda 1 kere 15yaşına kadar psikolağa gitmek zorunlu olsa sizce nasıl?
Cevapla