Allah kimseyi çirkin yaratmadı derler ama kendimi hiç beğenmiyorum, yakışıklılık şans mı gerçekten ya 😞 ?

(Yazi çok uzun oldu sonuna kadar okuyun lütfen) Ben bazen görüyorum yakışıklı erkekler vardır bide tipsiz erkekler de vardır, normal tip erkekler de vardır vesaire. Ama bu tipsiz erkeklerin de az da olsa 1 tane falan arkadaşı oluyor. Ben zaten aşırı tipsizim. Boy 1.70 kilo 40. Kamburum da çok fazla. Dik durmaya çalışında da pek işe yaramıyor. Burnum da zayıflıktan karadeniz burnu gibi ya. Kaç tane okul değiştirmiş biriyim. 1 tane arkadaşım bile olmadı. Oldu da beni kullandılar saflığımdan. Kızları hiç sormuyorum zaten. Bu halim yüzünden çok acı çektim, göğsüm daraldı. Özgüvenimi kaybettim. Bunun yüzünden mecbur okulu bıraktım açıktan devam ediyorum. Biri bana bişey gösterdiğinde ya da bir şey gördüğümde duygumu belli edemiyorum. Ne gülebiliyorum, ne korkabiliyorum, ne ağlayabiliyorum, ne sevinebiliyorum, ne üzülebiliyorum? Hepsi gitmiş bende. İntihara bile kalkışmıştım artık o derece. Bikeresinde daha öncelerden buraya böyle benzer soru sormuştum fotoğraf da atmıştım kendi selfiemi. Kötü kötü dalga alaycı cevaplar geldi. Diğer insanlarda böyle sorular soruyorlar fotoğraf da atıyorlar. Güzel cevaplar görüyorum okadar da tipsiz değilsin falan filan. Bana geldiği cevaplar Japon gibisin Endonezyalı gibisin bilmem ne. Hatta bi kız yazmisti istersen instani ver ordan konuşalım arkadaş oluruz falan dedi. Sonra instadan konuştuk böyle böyle beni cirkin bulmadı sonra konuşmayı bitirdik işte. En son dedi sonra tekrar yazışırız diye aradan günler geçti yazmadi ben kaç defa yazdım aradım hatta cevap gelmedi. Buraya da fotomu atacam da xper puanım yetmediği için atamıyorum. Keşke diyorum 1 tane bile eşim ya da arkadaşım olsa ama bir gün sevgilim ya da arkadaşım olduğunda erkenden ayrilcam diye korkmuyorum da değil sonuçta hiç arkadaşım olmadı. Benim amacim kız tavlamak değil ki zaten. Ben kimsenin peşine düşmem hiç bir kıza da yalvarmam da erkeğe de. O bana gelir kardeşim gelmezse gelmesin. Kimseye yalvaracak da değilim. Hırslı biri de değilim. Şan şöhret mal mülk makam peşinde de değilim. Öyle insanlar genelde kötü oluyor zaten. İstediğiniz gibi cevap yazın ne derseniz diyin zorlamıyorum sizleri.

Allah kimseyi çirkin yaratmadı derler ama kendimi hiç beğenmiyorum, yakışıklılık şans mı gerçekten ya 😞 ?
Cevapla