Herkeste bir kusur görüyorum karakter olarak.
Ben de kusursuz değilim elbette.
Herkeste bir kusur görüyorum karakter olarak.
Ben de kusursuz değilim elbette.
Bence senin kendine olan özgüven eksikliğinden dolayı olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden başkalarının karakterinde kusur arıyorsun. Başkalarını boş ver kendini iyileştirmeye mutlu etmeye bak
Kusur aramıyorum. O gözüme çarpıyor. Önceden hep iyi niyetli yaklaşırdım kendimde sorun bulurdum şimdi başkasında buluyorum. Yine ozguvensizlik olabilir sorun buysa bunu da kabul ederim
Sen aramiyor olabilirsin elbette ama bir kişinin kusuru da durduk yere gözüne carpmaz yani altında bir sebep var seni ona iten ama halledilmeyecek şey de değil yani üstesinden gelirsin
Nasıl gelebilirim üstesinden ?
Cevap
8Cevap
Seni ksurularinla yargılaması lazım birinin ancak o an kimseyi ksuuruna laf etmezsin
Ben kendimi önceden çok elestiriyordum her konuda
Bunu bıraktım. Çünkü artık takıntı seviyesine gelmişti.
İyi ozaman
Benim en büyük kusurum bu sitede 7 xper seviyesinde olmam. Gerçekten bazen çok utanıyorum bu durumdan
Büyümüşsün bu şekilde 30 yaşına gelirsen aşık olamayacağını da fark edersin
Sadece erkeklerde değil yakın cevremde böyle
Ilk kendi kusurunu gor
Kendi kusurunla ilgilen
Onun için ciddi düşünme hiçbir zaman abisi
Bnde oyleyim
Hatasız kul olmaz de sende öylesin takma
Elbette ben de öyleyim
Karakter olarak da fiziki olarak da iyi kötü yönlerim var ama insanlara önceden iyi niyetli bakardım öyle görürdüm sorunu kendimde arardım şimdi direkt karşıdakinin kusurunu görüyorum
Yaşadığımız şeyler yüzünden haklısın
Büyükmüşsün demek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?