Gün boyunca senden cevap beklemiş birine, çevrendeki yazan herkese yetişemediğini söylemişsin emin değilim galiba oda diyerek. Yani kendini değersiz hissetmiş kırılmış. Başından söylenmeli mesaj yazmayı sevmediğini böyle nedenler öne sürmekten daha iyidir net olmak.