Hiç tanımadığın biri sana hafifçe gülümsese tepkin ne olur?
Sen de gülümser misin, önüne bakıp gider misin yoksa “Ne gülüyorsun” diye söylenmeye mi başlarsın?

Hiç tanımadığın biri sana hafifçe gülümsese tepkin ne olur?
Sen de gülümser misin, önüne bakıp gider misin yoksa “Ne gülüyorsun” diye söylenmeye mi başlarsın?

Yani tebessüm eden biri olursa mahcup biçimde o zaman ben de hafif tebessüm eder selamlarım mimikle.. Fakat bu yürüme ya da alay gibi bir durum sezersem hiç aldırış etmem yoluma bakarım.. Keyifli geceler..
Türk kızından neden bir halt olmayacağının, Türk kızlarının ne kadar medeniyetten uzak olduğunun, Türk kızında "gülümsediyse kesin beni s*kmek istiyordur" paranoyasının ne kadar yaygın olduğunun ispatı görüşler gelmiş. S*lağın teki de "polise tarif edebilmek için yüzünü dikkatle incelerim" demiş. "Gülümsediyse kesin sapıktır" değil mi? Çünkü insanlar sürekli asık suratlı olup mutsuzluk saçmalı, değil mi? Gülümsemek nedir ya? Ne cıvıklıktır bu? Allah hepinize akıl fikir versin. Gülümseyen insanı karşılıksız bırakmak mağara devrinde yaşadığınızı gösterir. Az insan olun. Sapık bir insan zaten gülümsemez, doğrudan harekete geçer.
Bende gülümsüyorum.
Adamına göre şimdi gülümsemeyi yanlış anlayacak tipse kaş çatar birini kaldırır kafa sallarım hayırdır diye , yanlış anlamayacak biriyse gülümsersem erimem diye düşünüyorum
Selam 🌸
O tebessüm edenlerin arasında bende varım yahu. 😂
Mutluysam özellikle gördüğüm insanlara da mutluluk yayar gülümserim kocaman🥺
Cevap
11Cevap
Allah Allah tanıdık mı acaba diye düşünürüm ve o gülümsüyor diye gülümsemem önüme bakar giderim.
Gözlerimi şaşı yaparım sjdjs
Dil çıkarırım sjsj
Bende gülümserim
Karşılık veririm keşke herkes birbirine nefretle bakana kadar tebessüm etse ruhumuz ne güzel beslenir
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐ Polise net ve doğru ihbarda bulunmak için dikkatle yüzüne bakarım.⭐
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Ben de gülümserim ne var ki bunda
Ama nasıl gülümsediğine göre değişir tabii ki
Tebessüm yapsa sadece
olabilir tebessüm etmek kötü bir şey değildir Güler yüzlü insan seviyorum
Evt gülmek eğlenmek başka neyimiz var. Şu hayatta
Aynen
Sert mizaçlı birisiyim kolay kolay karşımda gülümseyebilen olmaz :D
Erkek ise yani içimden bir "höst ul*n" derim, sert bir bakış alır. Kadınsa tanıdık mıydı acaba diye düşünürüm, çocuksa zaten çoğunlukla çocuklar bana gülümser ben de ona gülümser geçerim..
Cinsiyetine ve ne amaçla gülümsediğine bağlı.
Sevmediğim bir gülümseme ise görmezden gelirim tepki vermem.
Muhattap olmaya gerek yok.
Kızsa ben de ona gülümserm
Erkekse wger yakısıklıysa yanına giderm naber yabancö derm
Güldü kesin vercek dermisim bskwşsşşqşsdlslkx ben de gülümserim coğu zaman
Gülümseyerek karşılık veremem. Farkında olmadan ciddi duruyorum.
Bende gülümserim ve hoşuma gider bu durum somurtan orangutanlrdan iyidir
Kesin arkamdan biri geliyor da ona gülümsedi diye üstüme alınmam. d
Güzel hareket bence ama o an ve duruma bağlı. Yoksa sapik da olabilir bilemeyiz
Hayır dir bı sorun mu var bana gülümsüyor sunuz derim
Kadın mı, erkek mi, çocuk mu ona göre değişir tepki jdjd
Ben de tebessüm ederim herhalde gülmek zararsız bir şey nasıl olsa.
Tebessüm ederim… acaba tanışıyor muyuz birine mi benzetti diye de düşünüyorum genelde..
Bende gülümserim ve bende tanışırım istersem o kişiyle.
Bende tebessüm ederim. Tebessüm bulaşıcıdır misali
Görmezden gelip önüme bakıp giderim. Ama kötü şekilde gülüyorsa hayırdır ne gülüyorsun derim!
Bende gülümserim bu normal hatta burada selam vermek
Şimdi şöyle bi sevimli gülümsemek var bide öbür türlü aıahajdbsk ama önümden geçen küçük bir çocuk gülümseseydi huzur dolardım ancak daha yetişkin bir erkeğin bir anda bana gülümsemesi ürkütücü olurdu tr şartlarında
Tövbe tövbe falan derim. içimden heralde.
Anlık olan şeylere tepki vermem, önüme bakarım. Devamlı olursa kızarak bakarım.
Bn gulumsedim Bana yol verdi bugu biri arabasiyla bende gülumseyerk tesekkur ettim nolcak yani..
Nezakettir bu...
gülümsemek bulaşıcıdır ama tanımadığım birine gülümser miyim bilemiyorum malum artık ülkenin, insanların hali.. bulunan ortam kişinin dış mizacı etkenlik gösterir muhtemel
Ay noluyo noluyoooo derim
Seni bi yerlerden hayırlıyom da şu an nikine baktım :/ çıkaramadım
Arkadaşına selam :D
Doğru orası da başka şekilde neyse rahatsız etmiyim seni
Hemcinsimse ben de gülümserim. Karşı cins durumu farklı yöne çekebiliyor gerek yok.
Ben de gülümsüyorum 🫠 çok güzel bir şey bu bence
Bende ona gülümserim ama kadınsa
Hoşuma gider
Cinsiyete bağlı seversem gülumserim
Düzgün birine benziyorsa bende ona gülümserim
Polisi ararım hemen
Her zaman mimiksizimdir
Evet biri gülümsese de
Ben de ona gülümserim kötü düşünmem
Kimin güldüğüne bağlı
Gülümserim
Ben de gülümserim
Gülümsedi zaten ama bişi demedim
Sen gülme hep ben gülüyüm derdim 😂🤣
Evet bende gülümsüyorum öyle olursa
Ben de gülümserim. 😊
Ne olcak bende gülümserim😋
Ters bir bakış atarım
Ben de tebessüm ederim kadınsa eğer
Karsilik veririm
Ben de ona gülümserim
Bende gülümserim
Umursamadan yoluma devam ederim.
Bende gülümserim
Sende Gülümse geç.
Ben de gülümserim.
Çok hoşuma kaçar bende gülümserim ona
Geri gülümserim.
Bende gülerdim
Geçer giderim
Çok utanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?