"Bugün erken uyuycam" deyip sabah ezanını dinleyenler kulübünden misiniz yoksa normal misiniz?
Her gün böyle diyerek geliyorum eve.. Çünkü iş yerinde uykudan sürüklendiğim için ama yine sabah ezanında müezzine eşlik ediyorum..

"Bugün erken uyuycam" deyip sabah ezanını dinleyenler kulübünden misiniz yoksa normal misiniz?
Her gün böyle diyerek geliyorum eve.. Çünkü iş yerinde uykudan sürüklendiğim için ama yine sabah ezanında müezzine eşlik ediyorum..

Geceleri seviyorum ya sessizlik, sakinlik.. İnsan kendiyle baş başa kalıyor ve buda çok iyi geliyor. O yüzden uyumamayı tercih ediyorum diyelim ☺
Fakat çocuk okula başladığından beri mecburi erken yatmaya çalışıyorum, erken dediğim de 1-2 😆
Erken yatıp sabah namazına kalkanlardanım..
Akabinde hemen ekmek almaya gider, giderken de derin derin nefes alır sabahın onemi havasını içime çekerim.
Güne erken başlamak oldukça güzel oluyor.. 😊
Cevap
3Cevap
Sabah ezanını görmesemde erken uyumayı düşünüp asla erken uyuyamayanlardanım
3'te uyanıp tekrar uyuyup ezana uyanamayanlardanım ☹ Uyku dengem bozuldu..
Sabahtan işim olmazsa ben de sabah namazına kadar uyuyamam :) namaz kaçmasın bari diye
En iyisi o ama ben duramıyorum o kadar, baş ağrısı yapıyor..
İnek, tavuk filan mı baksanız :)) onlar için erkenden kalkmak zorunda olursunuz :))
😅😅 İnek bakmak öyle kolay mı yahu, hem de şehirde
Misal yani :))
Anladım 😄
Kendimi bildiğim için hiçbir zaman "Bugün erken uyuyacağım. " demem çünkü biliyorum uyumam lakin sabah ezanına kadar da durmam.
Bugün erken uyucaktım ama şu an çok sinirli olduğum için uykum kaçtı
Reis sakin 😌
Keskin sirke küpüne zarar bak patlar.. :) geçer inşallah
Çok çok üzgünsem erken uyurum.
İyi mi kötü mü bilemedim
Aşırı uyku bastı hala kapatıp uyumadım 😅
Şimdi o elindeki telefonu sakince kapatıp yerine yavaşça bırak.. Kimseye bir şey olmayacak.. Yavaşça.. Sonra da yorganı kafana çekip uyu 😄
5 dk daha uyucam annecim der gibi oldu ama hep uyuya kalınır :) Siz de öyle olmayın sonra
:))
hiçbir zaman erken uyumayı düşünmem :D
İşsiz misiniz :)
İssizken ben de öyle oluyorum :)
Sabaha kadar uyumuyorum.
Sabah ezanı dinleyen tayfa.
Anormalim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?