Yalnızlık mı? Özlem mi?
Düşünceler arasında kaybolmak mı?

Yalnızlık mı? Özlem mi?
Düşünceler arasında kaybolmak mı?

Ruh halime bağlı olur biraz. Genelde huzurluyum gecenin sakinliği bana iyi gelir. Ama bazı geceler de farklı hissiyatlar oluşabiliyor. Hüzünlü ve ya durgun olabiliyor insan. Sanki öyle anlarda uyku insanı çekiyor gibi gelir bana hep.. Kapa gözlerini geçecek, hafifleyecek der gibi..
gece karanlık işte 🙄 kişilerin kendi ile başbaşa kaldığı o zaman dilimi :)
insanlar gündüzleri aklındakiler ile geceleri kalbindekiler ile uğraşırmış :) bunu söylemelerinde ki sebepte işte gene yalnız kalındığı için kendin ile başbaşa
ne demişler ;”herkes aynı anda geceyi yaşar ama herkesin karanlığı farklıdır “ ;)
bana göre ise gece ıssızlık ve korku ne bilim ürperti işte
Aslında hepsinden biraz. Bazen yalnız hissediyorum, bazen birini çok özlüyorum, bazense düşünceler arasında kayboluyorum ve kendimi müzik dinlerken buluyorum. Şu anda olduğu gibi.
Cevap
24Cevap
En yoğun duygu sakinlik. Gün içinde düşündüğüm şeyler katlanıyor
Yalnızlık sadece
Kafanı dağıtıp hayatın devamı için uyandığın telaş içerisinde işe yetişip akşama kadar yoğun ve stresli bir gün geçirip bir nebze olsun zihnini dağıtarak geçirdiğin günün sonunda tekrar bitmek tükenmek bilmeyen düşüncelere dalmak için mükemmel bir an.
Uzgunluk gece daha başka oluyor duygulaniyorum
Evt
Yaşadıklarımı uzun uzun düşünmek. Kendi hatalarımı anlamaya çalışıp uyuya kalmak
Huzur derdim.
İnsanlar uyumak ve dinlenmek için evlerine çekilmiş, sokaklarda ve yollarda tek tük geçen arabalar dışında kimsenin olmaması huzur veriyor.
Dünya bir anlık da olsa güzelleşiyor.
Bende huzur o sakinlikte ve serin havada dolaşmak daha güzeli yok
Sunulana göre değişir.
Sunulandan bağımsız olmakla birlikte depresif temalısına hiç denk gelmedim.
Düşünceler… uyutmazlar uykuya daldırır aniden uyandırır
Huzur, Sakinlik, Dinginlik ama aynı zamanda yalnızlık ve çaresizlik
Geceler artık bana pek yoğun duygular uyandırmıyor.
Fiziksel sessizlik... Mental olarak daha aktif hale gelmek.
Geceyi çok seviyorum. Düşünmek için harika bir zaman ayrıca hayaller arasında kayboluyorum.
Kesinlikle yatağıma uzanıp düşünceler arasınaa kaybolmak..
Şu an boğazım düğüm düğüm…
Huzur sakinlik..
Yalnızlık ve baştan kaybetmişlik duygusu
Soru işaretlerinin galaksi oluşturması..
Çocukken de geceleri sevmezdim bende yalnızlık hissi uyandırdıgı için kötü hissediyorum
Öylece balkonda oturup temiz hava almak gibisis yokkk
Yalnızlık 😔
Hasret özlem aşk
İkiside değil... Huzur ve sessizlik🙂
Onların hiç biri olmasın diye sesli kitapla uyurum
Tükenmişlik, aylarca uyumak istiyorum sadece..
Huzur
Yalnızca huzur. Severim yalnızlığı…
Üşüyorum ben karnım ağrıyor
Huzurlu hissettiriyor..
Hüzün
Yalnızlık 😒🥺😭
Yorgunluk 💖
Yaza olan özlem
yalnızlık :)
Yalnızlık..
Aclik duygusu
Bu gece endişeydi
Yalnızlık
Tamamen uykudur
Morel bozukluğu
Özlemm
Yalnızlık
Yalnızlık
Yanlız olmaktan
yükseklik...
Hüzün..
Libido yüksekliği...
Özlem
Yanlızlık ve huzur
Hüzün
Yalnızlık
Özlem
Ağlamak
Hiçlik
Fanilik
Karışık
Anksiyete
hüzün
Yalnızlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?