İş yerindeyim. Küçük bir sahil kasabasında, organik köy kahvaltısı serpilmiş bir kahvaltı sofrasında olmak isterdim.

İş yerindeyim. Küçük bir sahil kasabasında, organik köy kahvaltısı serpilmiş bir kahvaltı sofrasında olmak isterdim.

Evdeyim ve birazdan dışarı çıkacağım. Ruhum yine savruluyor bir yerlere. Olmak istediğim yerde değil bedenim. Nerede olmak isterdim onu da tam bilmiyorum.
Etrafı ağaçlarla kaplı, doğayla iç içe olan evimdeyim. Burada olmaktan mutluyum. Çünkü sessizlik, huzur, sıfır insan, muhteşem doğa havası ve manzarası beni çok mutlu ediyor. 😌
Güzelmiş 👌
Teşekkürler @sezen33
Ruhum ne istediğini kendiside bilmiyor. Jsjdj
şu an herhangi bir köyde olmak isterdim. Hayvanlarla vakit geçirmek, bahçe sulamak filan.. Tam emekli kafası.
şu an çalışıyorum ama bir dağ evinde olmak isterdim yalancı riyakar menfaatçı iyilikten anlamayan nankör insanlar dan Uzak olmak için
Cevap
25Cevap
İş yerinde masamın başındayım. Şu anda Kore'de olup orada iş yapmak isterdim.
İş yerindeyim, Amerika'da olmak isterdim...
Buraya ait hayallerim yok.
Yanında olmak isterdim. Tatlı bir meltem burnumuza deniz kokusu getirirdi.
Şu anda Paris ya da Toma sokaklarında scooter sürmek isterdim
Sahil kasabası 🙃😅😅
işte en büyük hayalim sahil kasabası herkes birbirini tanıyacak dostluk arkadaşlık komşuluk acaba olur mu
Şu an Almanyada yim ve metresimin yanında olmak isyerim
Ömrüm olmam gereken yerlerde olmamakla geçiyor.
İzmirin kasabalarından birisi olcak ohhh şimdi tam zamanı.
Ofiste yim ıssız bir koyda zıpkınla dalış yapıyor olmak isterdim
cehennemin dibine gitmeyi cok isterdim neyse ki çok zamanım kalmadı
Yer var mı acaba
İşteyim... Balıkta olmak izterdim teknede Bodrum'da... ya da azarbeycanda bakude
İş yerindeyim ve evde uyumak isterdim..
Kaçan değil ama uyumayanlardanım.. 😄
Evdeyim ömrüm eve kapalı geçiyor dışarda olmak isterdim
şu an bodrumdayım ruhum Karadenizde Bi yerlerde 😂😂
Hayaller hayatlar az kaldı çıkıyorum karavan turuna 😂😂😂
😂😂
Tatilde olmak isterdim yarın işin olmadığını bilmek bile de yeterdi
Evdeyim nerde olmak isterdim çok uzaklarda olmak isterdim kimsesnin beni bulamayacağı yanlız kalabileceğim huzura erebileceğim bütün dertlerimden kurtulabileceğim uzakta biryere gitmek isterdim...
Orcihs otel, burası, kahvaltısı güzeldir hala aynı yapıyorlarsa :)
Şu anda buradayım. 😅
Senin yanında seni güldürmek isterdim.😅 peki sen nerede olmak isterdin?
Kahvaltı yaparız öyleyse?:)
Kalbimi kırdın
Nereden bulabilirim😅🤣
Bunu daha sonra tartışalım. :)
İyi geceler güzelim:)
Montenegro da yaşıyorum ama tek hayalim kanadada Toronto sehri
Evde uzanmış belgesel izliyorum.
Kahvaltıdan para saymak
Yatağımdayım valla :/ assjdk
İşyerindeyim, uyumak isterdim
Olduğum yerde iyiyim
Deniz kenarında kamp yapıyorum
evdeyim ve mezarda olmak isterdim
insan oğlu doyumsuzdur neler istemiyor ki
Çalışıyorum denizde olmak istiyorum
Sahil kenarinda olmak isterdim
Valla tam olarak sizinle
mezarddaaaaaaaaaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?