İkisinden de hoşlanmadığım gerçeği degiştirmese de yaş alıyorum bence ama yine de iyi ki doğmuşum 😎

İkisinden de hoşlanmadığım gerçeği degiştirmese de yaş alıyorum bence ama yine de iyi ki doğmuşum 😎

#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Kutluyorum yeni yaşınızı.💫💙
⭐Ben yaşlılığa, yaşlanmaya ve yaş almaya inanmıyorum. Yeni sürüme inanıyorum. Tuba Sueda-37 sürümüm bu sene.⭐😃
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Tesekkur ediyorum😊
Aslında yaş alıyorum bir yaşı bir seneyi bitirip yaşıma ömrüme bir sene daha ekliyorum. İnşallah her yaşı iyi ki yaşamışım iyi ki görmüşüm diyebilmeyi Allah bana nasip etsin
Cevap
24Cevap
Yaş almayı geçtim artık, yaşlanıyorum. Doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle birlikte nice yaşlara...🌺🙏
Tesekkur ederim😊
Yaş alıyorum :) doğumgünün kutlu olsun, güzelliklerle karşıla yaşını inşallah 🥳
Tesekkur ederim😊
☺️🌸
Yaaaa iyi ki doğdun kuşkonmaz 😍😍😍
Yiiaaa tesekkur ederim😊
Ben de anlamıyorum hep aynıyım gibi geliyor
Hepsi paket :D Keyifli geceler..
3 nisanda alacağım
Geldi mi doğum günün.. kutlu mutlu olsun insallah nice sağlıklı yılların olsun 🥳🎈
Ben yaş alıyorum ama aldıklarımı biriktirmiyorum.😄
Tesekkur ederim 😊
Yaş alıyorum ben..
Girdiğin yaşın biteni aratmasın.. Hayırlı yaşların olsun..
Tesekkur ederim.
Yaş alıyorum ama bunu demeyi bile sevmiyorum her yaşın ayrı bı güzelliği var tabiki bu arada iyi ki doğmuşsunnn nice güzel güzel yılların olsun 💕
Tesekkur ederim 😊
Sadece yaş alıyorum. Yaşladığım falan yok. 😃
Hayırlı ömür ve hayırlı yaşlarınız olsun.
Tesekkur ederim
Her ikisi de mevcut doğa ana 🥺
Doğum günüm ise Sevdiklerinle beraber huzurlu , mutlu yıllar nasip etsin Allah.
Tesekkurler evlat
İyiki doğmuşsun Allah hayırlı ömür versin. Bende yaş alanlardanım yaşlananlardan değilim 🙂
Amin tesekkur ederim🙂
Yaşlanıyorum benn ☹️ İyi ki doğdun güzel kadın 🌸💜
Tesekkur ederim canım 😊
Doğum gününüzü tebrik ederim, hayırlı ve sağlıklı bir ömür diliyorum.
Tesekkur ederim
İyi ki doğdun Alaçatıııııı..
Nice nice mutlu yıllara 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Tesekkur ederim 🥰
Nice mutlu sağlıklı senelere, 🎉🥳
https://youtu. be/04V7Llpn6iM
Tesekkur ederim 😊
Nice mutlu güzel yaşlara canım, doğum günün kutlu olsun 🥳🎈🌸
Tesekkurler emerald
Yaş alıyorum. Sana nice mutlu ve hep genç seneler dilerim 🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tesekkur ediyorum
Rica ederim, güzel yılların olsun 😊
Mutlu yıllar...
Hiç birini almayayım, sadece hediye alırım 😂
Tesekkur ederim 😃
Rica ederim...
Yaş alıyorum, yaşlanmama daha çok var. Nice senelere diyelim.
herşeye inşallah kardeşim yarın kalp kirizi geçirebilirsin
Hem yaş alıyorum, hem yaşlanıyorum.
cut.
Nice güzel yıllara Doğum günün kutlu olsun 🎆🎇🎆🎂🎂🎂🧨🎈🧨🎉🎊🎉
yaşlılık insana bağlı ben yaşlanmayı kabul etmedikten sonra yaşım geçse de beni etkilemez
dışım yaşlı görünür orası ayrı
Yaş alıyorum. Doğum günün kutlu olsun nice senelere :)
Her yaşın ayrı bir güzelliği var yaşamasını bilene.
Hoşlanmıyorum. 25ken sallamıyordum da 30dan sonra can sıkmaya başladı.
Doğum günün kutlu olsun🎈
Tesekkur ediyorum
İyiki doğdun terazii 😂
Tesekkur ederim 😊
Nice senelere o zaman stalker😀
Tesekkur ederim süveyda😊
Yaş alıyorum sadece, yoksa hâlâ gencim😅
Her ikisi de diyebilirim.
Yaşlanıyoruz , Mutlu yıllar hocam
Sagolun hocam
Gün ve gün gençleşiyorum.
Yaş alırsan tecrübe yaslanirsan dert sahibi olursun
Mutlu yıllar 🎈🎈
Tesekkur ederim🌸
Nice yaşlara 🙂
Tesekkurler
Geçmiş doğum günün kutlu olsun, iyi ki doğdun 🙂
Daha çıtırım ya ne yaşlanması
20 den sonra yaşlanıyoruz sanırım 😂
Yaslaniyorum
Yaşlanıyoruz
Yaşlanıyorum valla
Yaş alıyorum ancak
dışım yaş alıyor içim yaşlanıyor
Hiçbiri, büyüyorum diyelim
Yaş alıyorum
Hep gencim😄
yaşlanıyoruz
Yaşlanıyorum
giderek yaşlanıyorum
Yaş alıyoruz valla😂
Yaş alıyorum
Yaşlanıyorum
Yaşlaniyoruz maalesef
hahhaaa
Yaşlanıyoruz
24 'üm sence
Yaşlandım 🤧🤧
Yaşlanıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?