Bu kızla aynı ortama gelirsem nasıl davranmalıyım yardım edebilir misiniz?

Sevgilimin kan bağı olmayan fakat aile dostu gibi gördüğü bir kız var. Tüm ailesi bu kızı benimsemiş kendi kızları gibi görüyor. Kendi de onu ablası gibi görüyor. İlk başlarda takmıyordum ama özel günlerde sarılırken fotoğraflarını görünce biraz rahatsız oldum. Kötü niyet yok ama bu kadar yakın durulması beni rahatsız etti. Bende ilk uyardım, sonra özür diledim vicdan yapıp. Tekrardan yine kin kapıp böyle fotoğraflar çekilmeyin yakın durma diye uyardım. Kavga ettik. Biraz dengesizlik yaptım. Bu kızla aynı ortamda bir araya gelirsem nasıl davranmalıyım?

Bu kızla aynı ortama gelirsem nasıl davranmalıyım yardım edebilir misiniz?
Cevapla