Bu aralar kimseyi göresim yok. Size de olur mu bu?

Yakın arkadaşlarımdan bile kaçıyorum. Aşırı kimseyle konuşmak istemiyorum. Burnu havada diye düşünmeyin. Öyle değilim çünkü

Bu aralar kimseyi göresim yok. Size de olur mu bu?
Cevapla