Anlamsız bir şekilde boşluğa düştüm. Ne yapacağımı bilemiyorum. Nereye gideceğimi bilemiyorum. Kısaca çaresizlik hissi var nereye baktığımın önemi yok..

Anlamsız bir şekilde boşluğa düştüm. Ne yapacağımı bilemiyorum. Nereye gideceğimi bilemiyorum. Kısaca çaresizlik hissi var nereye baktığımın önemi yok..

Bazı insanların ciddi anlamda karakterden uzak olduğunu hissettim ve emin oldum..
Daldan dala, kucaktan kucağa gezindiklerini, kirlendiklerini.. Bir insan kendini nasıl olur da bu kadar aşağılık hale getirir, anlam veremiyorum..
Her şeyin başladığı yere tekrar değişmiş olarak geri dönmek hissinin tek tanımı tuhaflıktır… aslında her şey ne kadar basit, yavan, alelade dedirtecek cinsten bir tuhaflık.. son 1 senedir böyleyim kötü mü aslında mükemmel 😌
Cevap
1Cevap
film izledim ve mutlu hissettim
Aradığım bir şeyi görünce mutlu oldum, çünkü kısa sürdü.. Yorgunken arayamayacaktım..
Hayırdır? 🙄
Detay için sordum, bir şey olmuş gibi geldi de..
İyi ol.. Rica ederim ☺
En son bir bebek gördm
O kadar tatlı ve masum ki
Cenneti yaşadığımı hissettm
en son gordugum şey derken
az once annesinin kafasini koparan adami gordum tuylerim diken diken icim buruk
Hayat geçiyor bunun hissiyatını verdi
Hiç bir şey hissettirmedi
Çok büyüktü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?