
bekar kalmak bile günahmış yeni ögrendim 😀
Günahınız ölçülse yüzde kaç günahınız çıkardı?

bekar kalmak bile günahmış yeni ögrendim 😀
Günahınız ölçülse yüzde kaç günahınız çıkardı?
%50 o da dinen günah olan şeyler... Ben kimsenin canına kast etmedim, yalan hakaret söylemedim. İçim kalbim temiz. Varsın zinam günah olsun.
Cevap
4Cevap
Dinsiz olduğum için günah kavramına inanmıyorum. herkese hak ettiği gibi davranıyorum
Fifty fifty. Salih amellerle dengelemeye çalışıyoruz.
Senden az dermişim 🤪🤪
Tam olarak ben
Bilmiyorum ki Ban herşeyi bilemem Allah bilir , görür ve duyar Allahim bütün günahlarımızı affetsin inşallah
%40 falandır.. 😄
Bilmem😆😆😆 vardir illa👻
Ahımı alan çok 0 günahla ilerledik
Allah bilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar