Ne zaman stresliysem, işler yolunda gitmiyorsa kendimi buraya atıyorum.
Geçince de duman oluyorum 🙃
Ne zaman stresliysem, işler yolunda gitmiyorsa kendimi buraya atıyorum.
Geçince de duman oluyorum 🙃
Kafa dağıtmak için. Bazen sadece görüş okurum bazen de görüş yapıp konu hakkında yorumlaşarak zamanı öldürürüm :/ kafa dengi birine denk gelince kafa rahatlıyor biraz 😂 saçmalamak iyi geliyor 😂
Kesinlikle insanın saçmalamaya ihtiyacı olduğunu düşünüyorum
Bu elit cool takılanlara hep uyuz olurum bu sebeple 😁
Birilerini bilinçlendirmek veya birilerine faydalı olmak gibi bir amacım yok... Hem, ben herhangi bir konuda otorite değilim ki... Sadece, yazmak bana iyi geliyor... Eh, kendimi ifade etmekte de fena değilim, yazıda iyiyim de, konuşmada s. çabiliyorum... Karı kız peşinde de değilim... Çok tatsız, çok üzücü şeyler yaşadım, bardak taşmadan, kendime zarar vermeden boşaltmak istedim ve burayı keşfettim...
Girip birileriyle azcık sohbet edip çıkıyorum ertesi sabah kimşe ne konuştum unutuyorum bile
😁 etki yaratamayan insanlarla konuşuyosun bu açık
Kaos çıkarmak birilerine sataşmak için falan fisa fisto fıstık nam nam
Çok iyi yaa 😁
Cevap
8Cevap
Boş vakitleri kötü bir şekilde kullanmak için..
Zaman geçirmek için :D
Dürüst olucam, tamamen sohbet muhabbet ve arada yükselen cinsel isteği buradaki abaza kızlarla giderme. Başka maksat yok artık
Zaten ne olabilir 😁 ne ailem ne de çevrem kimse bilmiyo! ekran parlaklığını düşürüp giriyosam KS'ye ciddi anlamda burası benim ayıbım 😂
Aynen öyle. Toplu taşımada bildirim gelince telefonu nasıl saklayacağımı şaşırıyorum. İş yerindeyim şimdi, ekran parlaklığı zeminde😂
😂 KS mağdurları
😂😂
Eğleniyorum ama kendime koyduğum kota var
Şarjım 55 😊 50 de bırakııcam
Valla telefon şarjda😂Benim kotam sabit birini bulana kadar. Ciddi ilişkilere kapandım, kendim gibi birini bulduğum anda durucam😂
😁 keyfin yerinde olsun
İyi günler
İyi günler 🙌
Alışkanlık büyük oranda.. Biraz siteye, biraz da sitedekilere..
Evet alışkanlık yapabiliyor KS
Kesinlikle yalniz bir ögretmen oldugum icin burdayim
😁 yalnız bir insan
Can sıkıntısını gidermek için diyelim mi buna
Evet tabisabilme sansimiz var mi dicem abaza olma potansiyelliginden yok cevabini alicam
Evet öğretmenim bu mümkün değil 🙆🏻♀️
Can sıkıntısı genel de pek sık takılmıyorum zaten
Seks
😁 doğru yerdesin
Biliyorum 😂 ama kafa dengi uyumlu birini bulamıyorum
Hayatının aşkını da katilini de bulabilirsin
Dikkat
😂 vallaha ikisine de daha denk gelmedim.
Dikkat ederim. Sende et
Teşekkürler 😊
Daha belli değil
Meraktan mı geldin
Soru yazınca goole a ekşi ve burası çıkıyordu buradan sormak için geldim gidiyim mi :)
Yok kal sen de "biraz da sen cins insanlar var deyip yargıla" 🤪
Düzeltme gereği duyuyorum ama yanlış anlama senin için değil 😁 bazıları cümledeki anlam bozukluğuna fazlasıyla takıyo ya
Yaani şu 🤭 BiRAZ DA SEN NE CİNS İNSANLAR VAR DEYİP YARGILA
Biraz abartmadın mı :) önemli değil sosyal medya da istediğin gibi yaz tdk yok burada :)
😂 cidden yeni mi geldin
Burada TDKyla anlaşmalı arkadaşlar var denk gelmiyo musun
Kimse nasıl konuşacağımı söyleyemez :) burası benin özgür alanım söylerse de dikkate almam zaten her şeyi böyle düşünür müsün
Ne oluyo ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?