Benim genelde hiç şaşmaz ve tanıdıkça haklı çıkarım. Biraz şaşırtsalar, şu kaideler istisnaları bir bozsa...

Benim genelde hiç şaşmaz ve tanıdıkça haklı çıkarım. Biraz şaşırtsalar, şu kaideler istisnaları bir bozsa...

İlk izlenimlerim çoğunlukla doğru çıkar. Gözlemci bir insanım. Dikkatimi çeken insanlara yaklaşmam ama her daim gözlemlerim. Gözlem yaptıysam yanılmam.
Arada yanıltsalar iyiydi aslında😕
Evet.
Gunaydin,
"Elini sıktığınıza pişman etmeyecek insanlar girsin hayatınıza"
Ne kadar ince bir dilek... Tesekkurler :)
Arada cok nadiren de olsa yanildigim oluyor ama maalesef uzun zamandir bu pek yasanmadi...
Rica ederim 😇 Yorum için de teşekkürler 🙏
Genelde yanılmam. Rol mü gerçek mi anlarım konuşurken mimiklerinden, hareketlerinden, sesinden, falandan filandan 😂 Beni bilirsin zaten. Bilmediğim şey yok 😂😂
2 rekat namaz biliyormusun? 🤔
Fazlasını da biliyorum 🤔 sen biliyor musun 🤔
ohooo 😂17'e kadar her yaz giderdik malum 1,5 senede full gitmiştim tecvid öğrenmek için. Bir kaç yıl kıldım sonra bıraktım 😏
Niye bıraktın yahu devam etseydin keşke. Namazda huzur var diyorlar 😂
Ameliyat filan olmuştum bir kaç ay sıkıntıydı, sonra iyileşince başlarım dedim üzerinden 7 yıl geçti 😂 ama olsun kalbim güzel benim 😂🤣
Tamam. İnşallah işe yarar ahiret günü 😂
amin ecmain 😂😂😂
Cevap
8Cevap
Doğru çıkar her zaman
😅😅👍
Genelde doğru fakat yanılırsam da ön yargılı yaklaştığımi kabul ederim 😁
Yeterki yanılalım, yanıltsınlar bizi ben kabul etmeye hazırım yargılarımı
Elbet o insan da gelecektir öyle ya da böyle, zaman çizgimizde bir yerde bizi bekliyor bence 🤔 dileğin elbet gerçekleşir diye düşünüyorum 😅 kötü insanlar girmiş sanırım hayatına veya köşeden dönmüş.
Umarım iyi insanlarla karşılaşırız
Amin 🙏🏻
😇💫
ilk izlenimim pek iyi sayılmaz hep yanılırım ;)
ne umdun ne buldun 😂 olsun bak hayat sana sürprizler yapmayı seviyor böyle düşün 😉
bilmiyorum artık ne bulduğumu bakıp göreceğiz ;)
Peki 😇
Önyargılı olmaya karşıyım tanıdıkça oturturum bazı şeyleir
Hiç şaşmadı
Hep her zaman doğru çıkar
Doğru çıkar.
Yanilmam
Doğru çıkar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?