Neden hiçbirimiz kendi yaptığımız kötülükleri görmeyip, kendimizi melek ilan ediyoruz?

Hiçbirimiz yaptığımız kötülükleri görmüyoruz. Hep başkasının bize yaptığı şeyleri söylüyoruz ama ne hikmetse biz hiç kötülük yapmıyoruz. hepimiz meleğiz. Arkadaşlar iğneyi kendimize çuvaldızı başkasına batıralım lütfen.
Neden hiçbirimiz kendi yaptığımız kötülükleri görmeyip, kendimizi melek ilan ediyoruz?
Cevapla