
Ben ilkokuldayken sesiz ve pasif bir çocuktum bu yüzden zorbalığa uğradığım olmuştu ama şükür uzun sürmedi. Ortaokula geçtiğimde kendi kişiliğimi ve benliğimi bulduktan sonra arkadaş çevrem çok ve sağlam olmuştu. Zorbalığa uğrayanlar hemen himayem altına alır bütün sınıfı dize getirirdim. Bana gücü yeten erkeklere de arkadaşlarım hakkından gelirlerdi. Bi nevi çete kurmuştum. Sınıfta zengin fakir, güçlü zayıf diye bir şey kalmamıştı. Bu durum lisede de devam etmişti ama benim müdahale etmeme gerek yoktu çünkü çok aklı başında bir sınıfa düşmüştüm. Herkes herkesin dostuydu. Olan olmayana gizliden verirdi. Biz kusur nedir bilmezdik. Kimse arkada kalmazdı. Bu yüzden dostluk, sadakat ve yardımlaşma nedir iyi bilirdik. Üniversiteye gidince baya afallamıştım. Çünkü herkes geldiğim yerden gördüğüm muameleden çok farklıydı. Ama yinede nerde ve ne durumda olursa olsun hep karşı çıktım çıkmayada devem edeceğim. Biz Müslüman bir ülkeyiz merhamet ve yardımlaşma en çok bizden sorulmalı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer