
Herkesin kendine has bir karakteri var peki bu olgunun oluşmasında en büyük etken ne 🤔 yorumlarınızı yazın bakalım 😊

Herkesin kendine has bir karakteri var peki bu olgunun oluşmasında en büyük etken ne 🤔 yorumlarınızı yazın bakalım 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yaşadıkları hayat ve deneyim
aile.. kesinlikle aile karakterde baş temel yapı taşı
Bencede
Birçok olay var..
Yaşadığım yer ve şartlar, aile yapısı..
Yaşanmışlıklar.
Haklısın
Bence sabır öfke kontrolü kısaca kendini kontrol edebilmesi bence
Çocukluk aile ve hayatına girenler