Çalışmıyorum diye neden bu nefret? Sanki herkes çalışmak zorunda gibi?

Ailemin durumu gayet iyi, babam çalışıyor, abiminde durumu iyi, avrupada yaşıyorum, devlet yardım ediyor e daha ne? Ha tabii ilerde bir sorun çıksa illa ki çalışırım ama zaten babamda istemiyor yani neden insanlar bu duruma şaşırıyorlar? Ne zaman biriyle konuşsam altan altan laf ediyor çok sinir bozucu

Çalışmıyorum diye neden bu nefret? Sanki herkes çalışmak zorunda gibi?
Cevapla