Modum çok düşük. Bir olay yaşadım kafamda sürekli kendimle konuşmaktan yoruldum. Nasıl daha umursamaz olabilirim?

Gerçekten umursamaz olmak istiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Olay arkadas ortamıyla alakalı bi durum. Söz konusu şahısların hiç görmediğim bir yüzüne tanık oldum ve bu beni yıprattı. Ellerine fırsat geçtiğinde yapıcı onarıcı olmak yerne yıkıp dagıttıklarını herşeyi çöpe attıklarını gördüm. Bunu hazmedemıyorum
Modum çok düşük. Bir olay yaşadım kafamda sürekli kendimle konuşmaktan yoruldum. Nasıl daha umursamaz olabilirim?
Cevapla