Selâmlar!!
Her güçlü karakterin zayıf bir noktası var mıdır. Sizin en zayıf noktanız nedir...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Her güçlü karakterin zayıf bir noktası var mıdır. Sizin en zayıf noktanız nedir...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Elbette vardır insanlar duygusal yaratıldı
kimisi hat safada yaşar
kimisi aşağılarda yaşar güçlü insanlar da aşağılarda yaşar tek başına iken
duygusallığını gösterir Buda onların zayıf noktası
Zayıflık ve güç felsefi bakış açısı gerektiren konudur. Çocuklar mesela zayıflar ama dünya onların etrafında döner. Kadın fiziken erkekten daha zayıf ama bu zayıflığından ötürü erkek ona güç göstermez, dolayısı ile burada kadının güçlülüğü zayıflığından geliyor. Fiziken ya da mental zayıf olanlara merhametle yaklaşırız gibi gibi örnekleri çoğaltabiliriz. Ağlamak mesela zayıflıktan ziyade duygularını ifade edebildiği için güçlü olmanın göstergesidir.
Muhakkak vardır. Sosyal hayatta sakin, ama bir o kadar da dominant biriyimdir. Bakışımla bile anlaşılır söylemek istediğim her şey. Ama en zayıf noktamı buldum, ellerimle teslim ettim ve ona yenildim.
Cevap
11Cevap
Zayıf olduğum bir nokta yok sanırım.. Sadece sevdiklerim konusunda hassasım o kadar.. Keyifli günler..
Hepimizin zayıf noktası vardır. Duygular bizi zayıflaştırır. Benim zayıf noktam, sevdiklerim
Evet vardır.
Insaniz ve herbirimizin zayif noktalari var elbette. Bunlari fark etmek ve patinaja dusmemek onemli. Benim zayif noktam ailem ve işim.
Güçlü karakter diye bir şey yoktur, kendini güçlü sanan karakter vardır ki, herkesin zayıf noktası muhakkak vardır
Vardır tabii. Benim zayıf noktam çabuk öfkelenir ve heyecanlanırım. Dezavantaj oluyor bu..
Zaafım olan insanlar beni kimi zaman daha güçlü kimi zaman zayıf kılar sadece..
Elbette var.
Yok diyen insanın bile vardır..
Fazla duygusalım bazı konularda kin tutamıyorum çabuk affediyorum çoğu zaman
evet vardır bence
benim zayıf noktam ailem ve değer verdiklerim o kadar
Zaafım var elbette.. Pek dile getirmek istemem..
Vardır da belli etmez içten pazarlıklı mendeburlar
Çocuklar ve Haksızlığa gelememem
Mutlaka
Herkesin vardır eminim
Mutlaka vardır.
Evet vardır. Herkesin vardır
Seri zekam kıt😁
Mutlaka vardır
tabi ki.
Evet mutlaka vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?