Yalnızken zamanımı daha verimli kullanıyorum ama ne zaman sosyalleşsem mallaşıyorum neden?

Kendi başıma ingilizce öğrendim, bilgisayar programlama dillerini öğrendim. Javascript ve php yazıyorum. Ayda 5 kitap bitiriyorum ve hiç sıkılmıyorum. Kendi kendime vakit geçirmeyi çok seviyorum. Ama ne zaman sevgilim olsa zamanım hep kötü ilerliyor. Hiçbir şey kazanamıyorum. Arkadaşlarım veya sevgililik olayları bana hiçbir şey kazandırmadı. Ne kazandıysam tek başıma olmaktan kazandım.
Yalnızken zamanımı daha verimli kullanıyorum ama ne zaman sosyalleşsem mallaşıyorum neden?
Cevapla