Ailene, arkadaşına ya da bir sevdiğine seni sorsak senin için neler söylerdi?

Ailene, arkadaşına ya da bir sevdiğine seni sorsak senin için neler söylerdi?

Dışarıdan bakıldığı zaman acaba konuşmalı mıyız konuşmamalıyız diye düşünmüşler Sanırım benim frekanslarıma girmek oldukça zor sevdim mi tam severim ve bunu belli ederim Soğuk ama sevecen empati yeteneği oldukça yüksek biri diyebilirler
Kimseye karışmayan kendi hayatıyla meşgul, en sevdiği şeyler mutfakta zaman geçirmek ve alışveriş derler.. çok sabırlıdır ama o sabır taşınaca deliye döner derler
Cevap
21Cevap
Delikanlı sözünün eri harbi ve kötü zor gün dostu eğlenceli lafını esirgemeyen deli dolu mavi bir kadin derler.
Zeki olduğumu ama arkadaşım yok
"Hayırsız unuttu bizi, hiç arayıp sormuyor. Biz sormasak bize mesaj atacağı yok." Derler şu an kesin arkadaşlarım.
Dört dörtlük insan derler
Estağfurullah 😅🌹
Soru ne olursa olsun Merme ühühüü derler büyük ihtimalle. Fıstıklı turta (diye bir şey varmış) benzetmesi yaparlar birde
🤪😂❤
Çok soğuk bizim her şeyimizi dinleyen ama kendisi bize kara kutu gibi olan bir arkadaş derlerdi
Yoo hiç de bile... sadece dertleşmek sana iyi gelmiyor fjjffj
İyi şeyler söylerler herhalde. Buraya gelirlerse cevap versinler lütfen fjsk
Sevdiğime sorsanız dünyanın en kalpsiz insanıyım ama aileme, arkadaşlarıma sorsanız aşırı sevgi dolu, sevecen, anaç biriyim evet...
Aile sorsan farklı
Arkdasima sorsan farklı
Objektif olana sorsan farklı
Kimi çok över kimide çok gömer
Deli, inatçı, dediğini yapan, korkusuz ve macerayı seven biri derler
Ailem veya arkadaşlarım yok. Eski arkadaşlarıma sorsaydınız, iyi şeyler söylemezlerdi. 😅
Çok temiz dürüst sözünün eri çok sempatik birisin derler
İyi bir yön gösterici, beni anlayan derdi. Öyle diyor çünkü.
Pozitif, rahat, neşesi yerinde, doğa düşkünü derlerdi.
Ayhan da aynı soruyu sordu pişti oldunuz 😅
Maziyi seven, kral adam derler
Valla zerre haberim yok 😂 zaten klasik bi soru haftada 484848 kez soruyordur birileri.
Kötü bir şey söyleyeceklerini düşünmüyorum
kendi hâlinde bi o kadar da sinirli derlerdi sanırım
Kibar ve iyi niyetli olduğumu söylerler
Çok efendi, uslu, saygılı ve masum derlerdi😄
arsız ve umursamaz derlerdi kesin.
Değişik
Farklı güleç çılgın
Melek gibi der hiçbiride kötülemez beni
Dürüst olgun samimi güvenilir
Adaletli ve arkafas canlisi
Dürüst ve sağlam bir karakter
bencil ve kötü birisi
Bunun hakkında muhtemelen hic bsiy diyemem 🤣🤣 herseyi diyebilirler
Çok zarif ve esprili biri derler.
Guvenilir fedakar ve yardimsever..
Samimi misafirperver saf
samimi güler yüzlü misafirperver
Neşeli, gülen surat derler
Çok kırdılar ama halâ ayakta derledi
Bilmem hersey ortadayken onlara bırakırım,,
İyi sessiz sakin biri.
Efendi
Anlaşılamaz biri
O*uspu derlerdi kaşarlar
Arkadaşım yok
Hic mi yok
şu an gercekten hiç yok var olanlarla görüşmüyorum
Az ve oz olmasi daha iyi
Bilmem? Onlara sor
çok p2c derlerdi
Adamın dibi derdi.
İyii kiz derler
Bilemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?