
Kim bilir kaç kişiye Ctrl+c, Ctrl+v yapmış.. 😄

Kim bilir kaç kişiye Ctrl+c, Ctrl+v yapmış.. 😄
Renkli ama soluk renkli. Siyah beyaz olmasından iyidir diye düşünüyorum. Genel olarak memnunum aslında hâlimden. Allah bozmasın diyeyim, daha kötü olmasın.
Amin..
Ne güzel asılmış 😅
Ben de deneyeyim birine, tövbe 😜😂
Renk istiyorum ama aramıyorum, kendinin gelmesini bekliyorum. Kendi kendine gelmeyeceğini de biliyorum, renksiz yaşamaya devam.
Aa görsel de yani...🙄😄
Neyse, renkli sayılmaz hep bir gri mevcutta olsa mutluyum.
Teşekkürler. 🍀
Rica ederim..
Hayatım gri olarak devam ediyor
Rica ederim..
Cevap
16Cevap
Acayip renkli doktorlar beni çok sevdi taburcu etmiyor. Gerginim ve renkliyim diyelim.
Geçmiş olsun.
@SymrnaCity teşekkür ederim
🌹
Renk katamıyorum
Yok aramıyorum. Hayatım zaten oldukça keyifli ve renkli.😂
Hayatım çoğu zaman renkli. İyi veya kötü şekilde geçiyor. Herhangi bir arayışımda yok.
Renkli akıyor
Ama bunu renklendiren benim çaba gösteren benim
Hayatım'ın rengi profilimde saklı aslında yani bana göre olması gereken renkler ve şu anda öyle... daha fazla renk istermiyim diye soracak olursan bilmiyorm. 🤷
Hayatımda şaşırdı artık bi oyle bi böyle olunca bi renkli bir renksiz yani yeni renkler olsa fena olmazdı.😊
Renksiz hayatıma renk arayayım dedim baktım ki o renk gece siyahı , vazgeçtim.
Görsel süpermiş 😎
Bu mesajların erkek versiyonu günde 32197 kez geliyor bana ve eminim diğer kızlarada dkdk copy paste hepsi 😄 hayatım hep renklidir
Hayatım her zaman renkli.😎
Görseldeki gibi renk aramam zaten görsel karanlık oluyor renk olmuyor.
sırf bu mesajın hatrına bir kaç dakıka sohbet etmeliydin ((:
Toplu Cuma mesajları gibi bu.. 😄
Ahahah çok güzel yürümüş ama ben bu aralar renk körüyüm 😊
Senin baban bağkurdan emekli değil miydi ya?
Hiçbir renk aramıyorum hayatim bu aralar çok turuncu ✌️
Aghahahsh çok değişik yaa onu nasıl yapacaktı anlamdım ama😀😀
Renk falan aradığım yok bizim rengimiz belli 😀
Siyah beyaz 😃
Hayatımdaki renkler bana yetiyor yeni renklere gerek yok.
Teklif efsane😂
Bu kızlar iyice cozuttu ha qjsjdkdkfkflflg
Bu ara baya renkli. Güzel renkler hemde. 🧚
Hayatına renk katmak isteyenlerin gözü yaşlı vay gidi vay vayy😂
Renk arıyorum ama ne aradığımı ben de bilmiyorum tadım yok
Adam ilgi görmeyeli yıllar olmuş
Sana da göstereyim mi?
İlgi yani.. 😄
Eline göster kardeşim sen hadi bakayım
Tamam abi. Büyüksün. Saygılar.. 😄
Neden reklam yapıyorsun?
Soru sorma bahanesi diyelim..
Her daim..
Bide harikasın yazmış :D
Şimdi hakkımı yeme.. orada ki i harfinin noktasını harika koymamış mıyım.. 😄
Allah bugünümüzü aratmasın.
Ama 💩 gibi
Benim rengim bana yeter renk aramıyorum..
Vay zilli vay. dd renksiz ya hep öyleydi
Gereksiz yoğun. İşler bastırdı. Yığıldı.
Gökkuşağı yutmuş gibiyim 😂
renki değil ama olacak
gorusmesem de reddederim 🥴
Renkli değil olsa iyi olur
Şu anda hayatım siyah gibi
Herkese karşı gökkuşağı olan birisi ile işim olmaz
Bende renk arıyorum en fazla bir gülüş ile size asılabilirmiyimm💋
İstemem böyle renklerr, kalsın
Renk arıyorum hayatımda
Ne renkli a ama pride
Mor olmuş.. iyi renk
Evet arıyorum ama böyle bişi değil :D
Renk yok biz siyahtan devamke
Belki yapmamıştır öyle
Renk ariyorummmmmmmmm
Aramıyorum. Zindan siyahından devam
Çok soluk biraz renk lazım
Bu aralar berbaaatt
Tek renk siyah beyaz
Renkli.
Renkli hayatım
Renksüz
✨Harikasın✨
Renk sevmem
Ay üzücü durum Red yemiş
2333
Renk yaz, 2333'e yolla demek mi bu, ne.. 😄
Renk arıyorum
Renkli degil
2333
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?