Kaç yaşında tamamen karakterimiz oturmuş oluyor?
18 yaşındayım ve bu anlamda kendime bir şeyler katabilir miyim hala... bilmek istiyorum🙃
Kaç yaşında tamamen karakterimiz oturmuş oluyor?
18 yaşındayım ve bu anlamda kendime bir şeyler katabilir miyim hala... bilmek istiyorum🙃
Karakter bu yaşta oturur diyebileceğimiz net bir yaş yok olamaz. İnsanların olgunlaşması karakterlerinin oturması yaşadıklarına, tecrübelerine ve zeka düzeyine göre değişiyor. Kimi 12 yaşında hayatı öğrenir mecbur kaldığı için kimi 40 yaşında malın ta kendisidir. Yaşla karakterin bir bağlantısı olamaz. Genel olarak acı çektikçe büyür insanlar. Hayatı mükemmel olup düzgün bir karaktere sahip az insan var bence. Kendini karakter anlamında nasıl geliştirirsin kesin böyle yap diyemem ama. Her zaman kalbinin sesini dinle. Kalbin kinle değil güzellikle iyilikle dolu olsun. Kötülüğün bir faydası yok sana, olmayacak da. Kirletme temiz kalbini.
Katabilirsin tabii. En önemli konu öz farkındalığını yüksek tutmak, kendi eylem ve söylemlerini sürekli teraziye koyup yanlış olanları düzeltmeye çalışmak. Bu başkaları için değil, iyi olmak iyiyi yakalamak için gerçekleştireceğin bir hedef olsun. Tamamen ruhunun huzurlu olması için.
Cevap
10Cevap
İnsanlara fazla güvenmemek ve kendi gelişimine zaman ayırmak.
İnsanların yönlendirmeleri konusunda dikkatli olmak.
Belirli bir yas siniri bulunmuyor. Yasadigin her gun yeni seyler ogrenmeye devam ediyorsun.
Kendin icin yapabilecegin en iyi sey disiplin sahibi olmaktir. Disiplin karakterini, aklini ve iradeni güçlendirir.
Kitap okuyum yeni deneyimler edinmek dünya görüşünü genişletmek
Anne babası hayatta olup onlarla yaşayan insan her yaşta çocuktur. Babasıni kaybeden insan büyür ve karakteri oturur
Ben ne insanlar gördüm üstünde kıyafet yok ben ne kıyafetler gördüm içinde insan yok
Erdem dışarı çıkmamak
Aynen edep Erdem haya yani bunlardan şaşmamak lazım
Hiçbir insana itaat etmemek
23’ten sonra
zamana bırak oturur kendisi
Dürüstlük ve caliskanlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?