Karakterimiz oturana kadar insanın kendine yapabileceği en büyük iyilikler ne?

Kaç yaşında tamamen karakterimiz oturmuş oluyor?

18 yaşındayım ve bu anlamda kendime bir şeyler katabilir miyim hala... bilmek istiyorum🙃

Karakterimiz oturana kadar insanın kendine yapabileceği en büyük iyilikler ne?
Cevapla