Hayatımın sonu olması çok da mühim değil aslında… içimdeki koca boşlukları değeri bende çok olacak insanlar kapladı asıl beni üzen o insanlardan sonra gitmek…
Korkmuyorsun yani bir gün seni sen yapan şeyler yok olacak ve şu an açık olan bilincin birdaha açılmamak üzere kapanacak mutlu veya mutsuz olamayacaksın veya yeni bir şey öğrenemeyeceksin yeni çıkan teknolojik gelişmeleri modayı takip edemeyeceksin çünkü sen olmayacaksın çıldırmalık ya
Sonuçta bu ben istiyorum diye sonsuza kadar devam etmeyecek ben istemiyorum diye de hemen bitmeyecek. Döngü bu doğuyoruz, yaşıyoruz, ölüyoruz. Korkarak ya da düşünerek zamanı heba etmek saçma olan
Düşünmek sana verilen bir lütuf düşünmeden yaşamak kendi varlığının farkında olmadan yaşanan bir yaşama sebep olabilir çok insan var böyle adam hayat telaşında sorgulamadan uzak neden buradayım burada ne işim var benim diye sormuyor harbi burada ne işimiz var
Düşünme lütufunu mümkünse hayatım şu kadar, bir gün öleceğim, bu sonsuz değil vs diyerek yapmak saçma. Tabii ki düşüneceksin hayatın farkına varacaksın önemli olan farkına varmak, anlamak, yaşamak olumsuzlukları çağırmak değil. Fazla sorgulama mutsuzluk, hayal kırıklığı ve umutsuzluğa yol açar bana göre.
Sadece sormuştum sana öylesin demiyorum öylesin deseydim siz wiccasınız hanımefendi derdimm
Amma velakin nicki ateist olan birine sorduğun zaman ateistmisin diye müslüman olmadığı kesindir kendi cahilliğiniz yüzünden aldığınız bu nick bir inanç sisteminin rahip rahibe sınıfının temsil sıfatıdır
Size pagan demedim paganmısınız diye sordum birde pagan dini aşşağılanacak bir din değil tam tersine yüceltilecek bir dindir doğaya saygılılar ve sevgi dolu insanlardır
Ben burada hiçbir dini aşağılamadım laflarımı çarpıtmayın
Ben sadece o dini bilmek zorunda değilim dedim hepsi bu Hani şu ana kadar bilmeye ihtiyacım olmadı bundan sonra da olmaz zaten sadece bunu demeye çalıştım beyefendi