Hayalperest olmak insanlara avantaj mı yoksa dezavantaj mı sağlar? 🪞⚜️🪞

Benim düşüncem ektekidir 😅

Benim düşüncem ektekidir 😅
doğru ben öyleydim hatta annem yanımda çağırırken duymazdım böyle uzanıp uzunca tavana bakardım. derslere odaklanamazdım en ufak bir şeyde dakkalarca hayal kururdım.
sonralar bu hastalığım yavaş yavaş kayboldu
Benim açımdan dezavantaj. O kadar hayal kur olmayınca ne olacak? Büyük bir hayal kırıklığı, mutsuzluk. Sonuç "Ben hiç böyle hayal etmemiştim"
Hayallere bağlı yaşamamalıyız, çıkın o dünyadan gerçeğe dönün. 😌
Cevap
11Cevap
Olabilecek hayaller kuruluyorsa avantajdır, tutupta olmayacak şeylerin hayalini kurarsak hayal kırıklığı olur buda dezavantajdır...
Hayal kurmak başarmanın yarısıdır. Hemde bedava :D hayal kurmaktan asla vazgeçmemeli.. insanlara dezavantaj sağladığını düşünmüyorum.
Hayal dünyası geniş olan kişilere bu dünya küçük gelir. O yüzden kendilerini soyutlarlar buna katılıyorum
Doğru değil hayal kurmak bazen yaşama devam etmek için gereklidir
Hayal kuramayan, hedeflerine gidemez bence. 😬🙄
Haklısın ABD 😅
Teşekkürler Basuu 😬
Rica ederim ✨
Oğlak Burcu bir insanım. Hayallerim var hayalperest olanlarda var. Ama 90% gerçekleşiyor. İnsanın azimdir hayal kurmak.
Aklı başında hayaller olunca seni hedefe götürür
Hayal kuran hayal kırıklığı yaşar. Ben çocuk yaşta vaz geçtim hayal kurmaktan, hayal kırıklığını kaldıramadı bünyem. Hayal kurmaktan vazgeçtiğim gün çocukluğumu kaybettim ben. Büyümüş de küçülmüş dediler, keşke çocuk kalabilseydim.
Evet, hatta bunun psikolojide karşılığı da var. Maladaptive Daydreaming diye geçer.
beklentiye girip hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyorum ama yine de hayal kurmayı seviyorum
hayal olmazsa gercek da olmaz. once hayal! :D
Hayal etmek bir sanattır 😀
Hayal kur da gerçek hayattan soyutlanmak ne yahu
Olabilir tatlım
ben hayal etmekten nefret ederim
Hiç haz almam hayalperest insanlardan
Soyutlanır
Hayaller hepsi gerçek fantastik kapıdır
Hayır değil
Evet doğru
Oğlak burcu uzak dursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?