Hayatımda ilk defa Azerbaycanın en büyük çay plantasiyasına (tarlasına) gittim ortam o kadar professional ayarlanmış kii😍 bi de bu güne kadar içtiklerim çay değilmiş meğer 😅 Çay tarlasının üzerinde kocaman kafe düzenlemişler tabi fiyatlar tavan🙄Eşofmanla gitmeseydim eyiydiii djdj
İçmeye kıyamıyordummm
Çay plantasiyası gezdiniz mi hiç? Seyahatinizi nasıl değerlendirmeyi seversiniz?
Rize çaylık dolu haliyle daha fazlasını bir arada gördüm. Tek fark çoğu çaylık ( çay plantasiyası) düz yerlerde dik dağlık bölgelerde. Ve bizim özel çaylarımız da çok güzel...
Bizde marketden alıyoruz, içtikten sonra haliyle şimdiye kadar içtiklerimin sadece renk olduğuna kanaat getirdim:) evet aroması mükemmeldi içtimiz çay özellikle immunity diye adlandırılan bir çaydı, teşekkürler 😊
En İyi Cevaplar