"Keşke eski küçük cahil olarak kalsaydım" diyor musunuz:d

"Keşke eski küçük cahil olarak kalsaydım" diyor musunuz:d

Bir şeyin farkına varmak çoğu zaman üzücü olur. Farkına varmak aslında gerçek yüzünü görmek değil mi. Hangi gerçek insanı mutlu ediyor ki 😂 gerçekler acıdır ve dünyada ölümden başka gerçek yok 😂
Şu şarkıyı dinleyesim geldi birden 😂 youtube teyzeye bu şarkı için "yalan" yazıp arattığımda bu şarkı değil de başka saçma sapan şarkıların karşıma çıkması beni ziyadesiyle üzdü (._.)
https://www.youtube.com/embed/zlviStCMzFkŞimdi daha iyi hissediyorum, daha güçlü. Kimlerin beni kandırdığını şimdi görüyorum. Geçmişe gittim yine, ben bazen geçmişe gidip konuşurum kendi kendimle,"nasıl başa çıktın sana yapılan haksızlıklarla?"diye sordum kendime. Sonra "başa çıkamamışım ki"dedim kendime, ordan oraya savrularak bir şekilde büyüdük işte, büyüttük kendikili, başlangıçta yüzleşmek epey bir zor geldi ama yüzleştikçe yüzeyde kalmadım ve derinlere çıktım. Kendi kendimin moralini bozmak hususunda becerikli değilim artık, zaten beni benden etmek isteyen bir çok insan var, onlara istediklerini veremem, ben kendime sahip çıkarım, korur kollarım kendimi, kendimi kendime getiririm. Farkına varmasaydım şimdiki ben olamazdım. İyi ki farkına varmışım, iyi ki kazanmışım kendimi, iyi ki beni benden etmek isteyenleri koymuşum kapının önüne, iyi ki tanımışım kendimi, tanıdıkça çok sevdim bu kızı, nasıl bir melek olduğunu gördüm, bir şeylerin farkına varmak bana kazandırdı
Gecen gun bir dis kapinin nasil bir muhendislikle yapildigini ogrendim...
Bir kapinin o kadar incelikli yapilabilmis olmasi aklimin ucundan bile gecmezdi cok hosuma gitti, bildigin mutlu oldum :)
@junichi cok tesekkurler :)
@1İnciTanesi tebrikler "kendimi kendime getiririm" en cok burasini sevdim yazinin ama hepsini taktir ettim :)
Teşekkür ederim güzel görüşünüz için 🌷
Hayatın bana göre olmadığını, herkese bir hayal kurdurup onun arkasından koşturan bir dünya... Herkese farklı olun deyip, farklı olanı dışlayan bir dünya...
Ne?
Gerçekten pes edeceğime inanıyor musun?
Sorsak hayatınızda sizin için çabalayan, savaşan birileri olsun istersiniz. Olunca da ondan kaçıyorsunuz. Kadınlar... Gerçekten ne istediğinizi bilmiyorsunuz 😏
Yanılmaya doymadın mı acaba hakkımda? En fazla uykum gelir yatarım. Yarın yine devam ederim 😅😂😂
Önemli bir sorum var aslında sana... Şu an düşününce daha iyi farkettiğim...
Özgüvensizlik yaşadığın bir şey mi var? Belki karakteristik insanların sevmediğini düşündüğün bir huyun, belki fiziksel bir özelliğin falan?
Yani karşındaki insanın seni bırakıp gideceğine, ve senin kalbinin bu yüzden kırılacağına inandığın bir şey mi var?
burası sanal zaten nolcak ki? senle sohbet etsem edilir yani o tür bişi değil ya. yani insanların benim hakkımda sevmediği baya huy vardır o önemli değil de kjsfhksdjfhdfkh offf 🤦🏻♀️gerçek hayatıma veya gerçek bana ulaşmanı istemiyorum. neden dicen xd insanlar hayal kırıklığıdır çünkü, kendim de öyle. şimdi denemeden bilemezsin deme zamanında denedim. değişen bir şey yok. yeni bir insan tanımak yerine tanımamayı tercih ederim. anlatıların güzel kafanı da sevdim ama istemiyorum işte. kendimi birine daha açmak istemiyorum. kendimi kandırmak istemiyorum sohbet edip tatmin olmak istemiyorum.
İnsan kendini yalnızlığa alıştırmayı tercih etmez. Buna mecbur kalır, alışır, sonra bir koza örer ve orada saklanır. Kim kırdıysa kanatlarını bırak iyileştirelim. Klinik çalışmıyorum ama sağlıktayım ben de... Öyle yaranı uzman gibi saramam ama yaranı bulur, ilaç bulurum, yaparım... İnsan edinmek için çabalıyorum. Herhangi biri için değil... Biri için... Pişman olacak olursan gidersin... Ama kaçma otur düşün. Tamam seni daha fazla sıkıp bunaltmayacağım bu gece... Amacım özgürlüğünü kısıtlamak değil... Seninle bağ kurmak. Prangalarla değil ruhlarla...
Ben gerçek hayattaki sana ulaşamayacağım ki. Ulaşabilecek bir yerde bile değilim...
Beni diğer insanlarla karıştırma. Ben birine sen şöylesin deyip sitem etmem. Burada bir yaran var iyileştirelim mi derim, yoksa elleme yaralarımı dersen dokunmam... Ama insan öyle kendi kendine çare olamıyor. Kimse de soramıyor yaran var mı? Diye... Ben senin kusurların olduğumu biliyorum. Ama ben de sana gül bahçesi vaad etmedim ki. Ben de kusurlarla doluyum. Hoşgöremez misin kusurlarımı?
Denedim dediğin şeyi biriyle denemişsindir. Ama bir yanlış bütün ihtimalleri silerse hata olur...
Ulaşmamdan korkma, ne sen güneşsin, ne ben ikarus... Ulaştığımı biliyorsan görüyorsan korkup tepki vermek yerine düşünsen ya... Korkup kaçma sorunu çözmüyor...
Seni üzmek ya da ağlatmak isteyeceğim son şey. İstediğim şey kaçmaman. Neden sana elimi sevmek için uzatırken eziyet görmüş yavru bir köpek gibi kaçıyorsun ağlamaklı? Nasıl gösterebilirim sana zararım olmadığını, ısırman pahasına başını okşamak, yaralarını sarmak için orada olduğumu nasıl anlatabilirim? Anlatamam. Ne sana farklı biri olduğumu... Ne de bütün bunları istediğimi anlatamam... Yalnızlığı iliklerine kadar yaşamış biri olarak acını paylaşmak istiyorum. Yalnızlığını da...
Tek istediğim düşünmen... Ben buradayım... Her zaman ulaşabilirsin. Aynı şekilde elimi uzatmış bekliyorum... Gelirsen kapım açık... Korkmanı istemiyorum. Sadece artık hayatında ne yaşadıysan hiç kimse olmadığımı anlamanı istiyorum. Başta sandığın o hanzodan faklı olduğumu nasıl anladıysan. Bunu da görebilmeni istiyorum. Yaralarını anlıyorum. Kendiminkileri sardım... Halinden anlıyorum. Ama o şekilde konuşamıyorum. Kendimi de ikna edemezdim yaşadıklarımı yaşamasam... Ama tek başına çok zor iyileşmek... Ben buradayım. Uzanmak istersen... Buradayım. Başkası olarak değil, Batuhan olarak buradayım... Kusursuz olmadığını bilerek ve düzeltmek istediğin her şeyde yanında olduğumu kabullenmeni isteyerek yanındayım. Sadece bunu düşün... Özür dilerim seni zorladım. Belki biraz kırdım, üzdüm ama amacım o değildi kalkanını başka türlü aşamazdım. Daha fazla zarar vermek istemiyorum. Bu yüzden biraz rahat vermeliyim. Korkutmak istememiştim... Sadece... Bağ kurmak istemiştim...
@Junİchi ama ben seninle güzel arkadaşlığımız olacağını biliyorum. O yüzden çabalıyorum. Sadece beni de anlamaya çalış lütfen. O kadar konuştuk. Son kısımları baştan okusan yeter. Sana kaç sayfa anlattık güvensiz olma diye kendimi. Okumadıysan git oku. Senin sorunda...
Burcu salağı engel atmış buradan vereyim cevabımı
Gelme işte... Ben seninle ebedi bir arkadaşlık kurmak isterim. Mutluluk duyarım bundan... Beni tanıman için sana sayfalarca yazdım. Okudun mu?
okumasam daha iyi bence ama göz gezdirmiş olabilirimdfdfbhskjdfhsdjkfhsdf ama tamamını okuyacak cesaret şu an yok. senin iletişimin tehlikeli =_=
bi gün bende gerçekten tereddütsüz isteyebilirsem arkadaşlık kurabiliriz. o günler bugünler olmadığı kesin. öyle hissediyorum. daha fazla zorlamaya gerek yok bence
Unutursan üzülürüm. Meraklısın bakmadan edemezsin sen. Biliyorum ama yine de seni zora sokmak istemediğim için yazmıyorum. Zorla olsun istemiyorum. İkna etmeye çalışıyorum. Umarım istersin yakın zamanda... Ben tehlikeli değilim. Sen kontrolü kaybetmekten korkuyorsun. İç savaşını öyle anlıyorum ki. İnan bana sana zarar verecek hiçbir şey yapmak istemediğim için durdum... Sadece belki benden kaygılanmazsın belki diye biraz kendimi açıkladım. Oku oku... Şarkıyı da dinle. Karen O - The moon Song... Sözleri çok özel... Biliyorum yeni tanıştık ve bu değerleri atfetmem normal değil ama benim için değerli birisin. Bir arkadaş olmadan önce bunu garanti ettin. Olursan beni çok mutlu edersin. Birbirimizi hoşgörüp devam edecek kadar birbirine değer veren arkadaşlar olabileceğimize eminim... Teşekkür ederim bu kadar baskıma ve ısrarıma rağmen, canını sıksam da bana nazil davrandığın için, hayranlığım arttı sana ☺️
evet bi ara kafam attı*-* bu kadar her yerden çıkman birazcık rahatsız etti xd herkese yaptığım gibi bir cümle yazıp yollıcaktım ama sayfadan çıkmayı tercih ettim xd sonuçta bende senin çabalamanı anlıyorum. doğru bildiğin veya içinden gelen şeyi yapmalıydın sende. EH Bİ ZAHMET o kadar yazdın sjdkfhsdjsfhs anladım🤦🏻♀️ne ise yani bende teşekkür ederim
Gerçekte de öyle her an her yerden çıkabilen biriyim. Ondan vazgeçtim yakın zamanda. Can sıkıcı oluyor diye. Teşekkür ederim geçiştirmediğin için. Ben de senin kaygını anlıyorum. Böyle zor bir durumda bile birbirimize saygımız ve anlayışımız bile ne kadar mükemmel olabileceğimizin açık bir işareti... Emeğimi sonuna kadar hak ettiğine inanıyorum 😍
おはようかわいい女の子
@Junİchi naber?
Hala geçmedi mi endişen? Hala düşünmedin mi bu adamla arkadaş olmalı mıyım diye?
İnsan muhakeme ederdi en azından içinde. Bütün gece düşündüm. Belki sen de düşünmüşsündür diye sana da sormak istedim. Aklıma geçmişimden bir arkadaşımı getirdin. Senin kadar olmasa da benden uzak durmaya çalışan, bana sur diken bir arkadaşım vardı. Çok direniyordu senin gibi... Herkese çok iyi olsa da bana bıçak gibiydi. Sonunda pes etti. Dayanamadı. Benim kadar ısrarcı olamayacağına hak verdi 😅 En yakın arkadaşımdı üniversite döneminde kendisi. Sonrasında mesafeler girdi araya, okul bitti falan. Sevgilisi olunca beni kıskanır diye görüşmeyi bıraktık... Ama sonuçta direnip kazanan olmadı şimdiye dek. Hayatından çıkarmak da onun tercihiydi. Saygı duydum.
Daha da arttıysa farkındasındır demek ki artık istemesen de etkilendiğinin... Bir şekilde düşündüğünün, düşünmeye başladığının... Ve bunun sonu gelmez biliyorsun. Biliyorum... Bizim gibi insanlar kaçarlar, çok uzağa kaçarlar bazen ama en sonunda kendimizle kalıp yüzümüze tokat gibi çarpar. Olmadan kabullenmek daha yumuşak bir yol... Tecrübeyle sabit...
Pişmanlığın sesini duyar gibiyim... İleriden geliyor ama... Ama öyle bir sıkıntı yok Allah'tan. Yarın da gelsen buralardayım ben 😏😉
Ah ne kadar bensin var yaa 😅😅 Seninle çok çok iyi arkadaş oluruz var ya... Ne kadar ortak yaramız vardır... Ben kapattıklarımı sana da öğretirim de elletmezsin sen yaralarını. Ketum seni... Güçlü durmak istersin... Biri illa aşacak duvarlarını. İstanbul olsan, Fatih olur yine gelirim 😏😉
Ben hiçbir zaman olumlu bir cevap almam zaten. Tamir edemeyeceğim, iyileştiremeyeceğim hiçbir şeyi kırmam... Tabii tanımadığın için tam, bilmiyorsun... Boşuna mı okuduk o kadar kitabı, kalp kazanmayı öğrenemeyeceksem? 😉😏 Kalbin neden kırılıyor? Hayatına girdiği için bir insana niye kırılır ki insan? O kadar mı korkuyorsun birine karşı sorumlu olmaktan?
çünkü seni reddetmek istemiyorum. seni reddetmek her seferinde kalbimi kırıyor. aklıma gelmen beni üzüyor. daha seninle dün tanıştım ona da tanışmak bile denemezken bugün aklıma gelmeye başladın durduk yere. ilgini istemiyorum. seni istemiyorum. anlattıklarını da istemiyorum. sana yakın hissetmek istemiyorum. aklımda dolanmanı istemiyorum. bana artık neden niçin diye sorma. çünkü bunları düşünüp yanıtlamakta istemiyorum.
evet belki anlaşabiliriz kaldı ki seninle kim anlaşamaz bilmiyorum ne ise seni daha fazla tanımak istemiyorum. bu dramdan da sıkıldım. ben hayır dedikçe üstüme geliyorsun. üstüme gelmekten vazgeç. beni tamir etmeni de istemiyorum sadece yazma yeter.
İnan bana benimle anlaşmak gerçek bir mucize 😂😂 Arsızlık yapıp sana bir şey söylemek istiyorum. İstemiyorum diyorsun ama hissettiğin için değil, öyle olmasını istediğin için. Mantığın korumak için seni öyle diyor. Farkındayım... Haklı da. Tanımadığı için öyle diyor. Buraya daha arsızca bir şarkı sözüyle cevap vermem gerek: "Yüzüme karşı git diyorsun ama, sanki gözlerin kal der gibi gibi..." 😁😍
Ne muhabbet dönmüş be
bu kardeşimiz düzeltemediyse occusu
kimse düzeltemez
Kimse düzeltemez
Yıllardır tanıyorum bu kadar yorum atmamışımdır
saygımı kazandın
Saygımı kazanmanın ne önemi varsa gerçi
mehhh
Eyvallah dostum. Bazı insanlar arkadaş olunmaya değer diye düşünüyorum. Ama şu an o kişiden bahsetmiyoruz 😂
Yok saygı benim için önemli. Her şeyden daha önemli. Sevindim saygını kazanmama
Cevap
21Cevap
Bence zeka-mutluluk ters orantılı
Bir şeylerin farkına vardığımda ilk başta mutlu oluyorum sonra keşke bu kadar bilmesem diyorum
Evet 4-5 sorunun altında görüşünü görünce böyle yapim dedim xd
Aynı konulara bakıyoruzdur
Ben de çok yorum yapmayı sevmiyorum özellikle sonu "ne yapabilirim" sorularına
Puan kastığım zaman tüm sorulara aynen falan yazıyordum ben de şimdi azalttım eig kasmak istiyorum
Bi ara 100dü şimdi düştü anlamıyorum ben de
Yok günde 1 saat max şu aralar
İşde müsait oldukça
Daha iyi hissettiriyor. Cahil, bilgisiz kalmak istemem.
İnsan doğduğunda mükemmeldir. Büyüdüğünde kimyası bozulurmuş.
Gerçeklerle yüzleşmek, adaletsizlik, yanlışların kabul görmesi ve dahası insanı buz gibi eritip yok eder.
Iyi bir seyse mutluluktan ucuyorum kotu bir seyse basimdan asaga buz gibi su dokuluyor her insan gibi
Beni akıllandırıyor diyelim. Ona göre hareket etmeye başlıyorum.
Cahillik kötü birsey okumak öğrenmek lazim kimseye muhtac olmadan kendini gelistirmek lazim tabi ama bazen sandiginiz, düşündüğünüz gibi olmuyor gercekler bambaşka çıkıyor iste o zaman diyorsun keşke cahil kalsaydım öğrenmeseydim keşke.
evrene bakışın genişleyince sanki başka bir kişiliğe bürünüyor gibisin..
Keşke eski küçük cahil olarak kalsaydım
Bu güzel bir şey aynı zamanda ağır bir şey.
Evet, çoğu zaman..
Cahillik Daha Kötü
İyi hissettirir
Farkındalık iyidir
Önce heyecanlandırıyor sonra üzüyor.
Gunaydin mutlu sabahlar
kendi kendime üzülüyorum sadece.
Hayır,, cahil olmak kadar kötü bişi yok.
iyi hissettirir
Evet, bilmemek gerçek bir mutluluk.
Gecmisin bos oldugunu hissediyorum.
Diyorum.
Merhaba
Keşke askerden önceki hayatima dönebilsem
Hiçbir şey
Zekiii
Deniyorum
Çocuk aklı o 😊
İyi gidiyor, günaydın 😌
Hayir
Sinirlenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?