• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Bir şeylerin farkına varmak size nasıl hissettiriyor?

Junİchi
Junİchi Takip Et
Master Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor

"Keşke eski küçük cahil olarak kalsaydım" diyor musunuz:d

kıyamiş
kıyamiş
Bir şeylerin farkına varmak size nasıl hissettiriyor?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • KintoUn
    KintoUn Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir şeyin farkına varmak çoğu zaman üzücü olur. Farkına varmak aslında gerçek yüzünü görmek değil mi. Hangi gerçek insanı mutlu ediyor ki 😂 gerçekler acıdır ve dünyada ölümden başka gerçek yok 😂

    Şu şarkıyı dinleyesim geldi birden 😂 youtube teyzeye bu şarkı için "yalan" yazıp arattığımda bu şarkı değil de başka saçma sapan şarkıların karşıma çıkması beni ziyadesiyle üzdü (._.)

    https://www.youtube.com/embed/zlviStCMzFk
    1
    11 Yorumla
    • KintoUn
      KintoUn
      +1 yıl

      Bu sonmuş. Sorularını gerçek anlamda bitirdim 😂 bundan sonra biriktirmeyeceğim. Sıcağı sıcağına bakacağım 😂 2-3 günde bir uğrar bakarım ne haldesin diye 😂

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Güzel şarkı da şimdi dinlersem gereksiz tribe girebilirim ama şarkıyı anımsadığım kadarıyla döndü kafamda D:

      Hayırdır neden biriktirmiyorsun artıkxd

      Yorumla
    • KintoUn
      KintoUn
      +1 yıl

      Öylesine. Sen yorulma diye 😂

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Yorucu oluyo cidden. Bi ara bakmasam mı dedim girince geri çıkasım geldi jsfhksjsfd :'(

      Yorumla
    • KintoUn
      KintoUn
      +1 yıl

      Üzülürdüm ama 😢 beni üzmek istemezsin dimi 🥺

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Hepsine baktığıma göre 🙄

      Yorumla
    • KintoUn
      KintoUn
      +1 yıl

      Yaaa 😇 çok mutlu oldum 😇 İnşallah sen de mutlu olursun tez zamanda 😂

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Hayırlısı be. Mutlu olmayı istersem olurum herhalde. Kendime çelme takıyorum sanırım

      Yorumla
    • KintoUn
      KintoUn
      +1 yıl

      Mutluluğu yanlış yerlerde yanlış işlerde arayıp daha da dibe çökme de 😂 akıllı kadınsın ama kadınlar bazen çok aptal olabiliyor. Söz meclisten dışarı tabi 🤐🤐

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      :D:D:jdfhlkjdhjklg yok aptalım bence... aklımı kullanmayı bilmiyorum gibi. Akıl var kullanma kılavuzunu unutmuşlar.

      Yorumla
    • KintoUn
      KintoUn
      +1 yıl

      🤔🤔 Sen bir karar almadan önce bana danış 😂😂 harcanmana göz yumamam yaban ellerde 😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Şimdi daha iyi hissediyorum, daha güçlü. Kimlerin beni kandırdığını şimdi görüyorum. Geçmişe gittim yine, ben bazen geçmişe gidip konuşurum kendi kendimle,"nasıl başa çıktın sana yapılan haksızlıklarla?"diye sordum kendime. Sonra "başa çıkamamışım ki"dedim kendime, ordan oraya savrularak bir şekilde büyüdük işte, büyüttük kendikili, başlangıçta yüzleşmek epey bir zor geldi ama yüzleştikçe yüzeyde kalmadım ve derinlere çıktım. Kendi kendimin moralini bozmak hususunda becerikli değilim artık, zaten beni benden etmek isteyen bir çok insan var, onlara istediklerini veremem, ben kendime sahip çıkarım, korur kollarım kendimi, kendimi kendime getiririm. Farkına varmasaydım şimdiki ben olamazdım. İyi ki farkına varmışım, iyi ki kazanmışım kendimi, iyi ki beni benden etmek isteyenleri koymuşum kapının önüne, iyi ki tanımışım kendimi, tanıdıkça çok sevdim bu kızı, nasıl bir melek olduğunu gördüm, bir şeylerin farkına varmak bana kazandırdı

    3
    0 Yorumla
  • denklem2a
    denklem2a Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Gecen gun bir dis kapinin nasil bir muhendislikle yapildigini ogrendim...
    Bir kapinin o kadar incelikli yapilabilmis olmasi aklimin ucundan bile gecmezdi cok hosuma gitti, bildigin mutlu oldum :)

    0
    2 Yorumla
    • denklem2a
      denklem2a
      +1 yıl

      @junichi cok tesekkurler :)
      @1İnciTanesi tebrikler "kendimi kendime getiririm" en cok burasini sevdim yazinin ama hepsini taktir ettim :)

      Yorumla
    • 1İnciTanesi
      1İnciTanesi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim güzel görüşünüz için 🌷

      Yorumla
  • Lucky-Luke
    Lucky-Luke Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 82%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Hayatın bana göre olmadığını, herkese bir hayal kurdurup onun arkasından koşturan bir dünya... Herkese farklı olun deyip, farklı olanı dışlayan bir dünya...

    1
    54 Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Ne?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      ora bitti diğer sorularıma yazmaya başladın ya ondan...

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      ne ise zaten cevaplanması için sordum tamam bişi yok.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Gerçekten pes edeceğime inanıyor musun?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Sorsak hayatınızda sizin için çabalayan, savaşan birileri olsun istersiniz. Olunca da ondan kaçıyorsunuz. Kadınlar... Gerçekten ne istediğinizi bilmiyorsunuz 😏

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Yanılmaya doymadın mı acaba hakkımda? En fazla uykum gelir yatarım. Yarın yine devam ederim 😅😂😂

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Önemli bir sorum var aslında sana... Şu an düşününce daha iyi farkettiğim...

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      sor?

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Özgüvensizlik yaşadığın bir şey mi var? Belki karakteristik insanların sevmediğini düşündüğün bir huyun, belki fiziksel bir özelliğin falan?

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Yani karşındaki insanın seni bırakıp gideceğine, ve senin kalbinin bu yüzden kırılacağına inandığın bir şey mi var?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      burası sanal zaten nolcak ki? senle sohbet etsem edilir yani o tür bişi değil ya. yani insanların benim hakkımda sevmediği baya huy vardır o önemli değil de kjsfhksdjfhdfkh offf 🤦🏻‍♀️gerçek hayatıma veya gerçek bana ulaşmanı istemiyorum. neden dicen xd insanlar hayal kırıklığıdır çünkü, kendim de öyle. şimdi denemeden bilemezsin deme zamanında denedim. değişen bir şey yok. yeni bir insan tanımak yerine tanımamayı tercih ederim. anlatıların güzel kafanı da sevdim ama istemiyorum işte. kendimi birine daha açmak istemiyorum. kendimi kandırmak istemiyorum sohbet edip tatmin olmak istemiyorum.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      İnsan kendini yalnızlığa alıştırmayı tercih etmez. Buna mecbur kalır, alışır, sonra bir koza örer ve orada saklanır. Kim kırdıysa kanatlarını bırak iyileştirelim. Klinik çalışmıyorum ama sağlıktayım ben de... Öyle yaranı uzman gibi saramam ama yaranı bulur, ilaç bulurum, yaparım... İnsan edinmek için çabalıyorum. Herhangi biri için değil... Biri için... Pişman olacak olursan gidersin... Ama kaçma otur düşün. Tamam seni daha fazla sıkıp bunaltmayacağım bu gece... Amacım özgürlüğünü kısıtlamak değil... Seninle bağ kurmak. Prangalarla değil ruhlarla...

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Ben gerçek hayattaki sana ulaşamayacağım ki. Ulaşabilecek bir yerde bile değilim...

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Beni diğer insanlarla karıştırma. Ben birine sen şöylesin deyip sitem etmem. Burada bir yaran var iyileştirelim mi derim, yoksa elleme yaralarımı dersen dokunmam... Ama insan öyle kendi kendine çare olamıyor. Kimse de soramıyor yaran var mı? Diye... Ben senin kusurların olduğumu biliyorum. Ama ben de sana gül bahçesi vaad etmedim ki. Ben de kusurlarla doluyum. Hoşgöremez misin kusurlarımı?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      ulaşıyorsun işte. bak gecenin kaçı sana laf yetiştiriyorum anlıyor musun bana ulaşıyorsun? yazma artık lütfen.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Denedim dediğin şeyi biriyle denemişsindir. Ama bir yanlış bütün ihtimalleri silerse hata olur...

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      FARKINDAYIM ve böyle davranmayı seçeceğim. beni ağlatmak istiyorsan devam et.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Ulaşmamdan korkma, ne sen güneşsin, ne ben ikarus... Ulaştığımı biliyorsan görüyorsan korkup tepki vermek yerine düşünsen ya... Korkup kaçma sorunu çözmüyor...

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      hislerime ulaşabiliyosun sonuçta her ne ise bildirimlerini okumayacağım artık.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Seni üzmek ya da ağlatmak isteyeceğim son şey. İstediğim şey kaçmaman. Neden sana elimi sevmek için uzatırken eziyet görmüş yavru bir köpek gibi kaçıyorsun ağlamaklı? Nasıl gösterebilirim sana zararım olmadığını, ısırman pahasına başını okşamak, yaralarını sarmak için orada olduğumu nasıl anlatabilirim? Anlatamam. Ne sana farklı biri olduğumu... Ne de bütün bunları istediğimi anlatamam... Yalnızlığı iliklerine kadar yaşamış biri olarak acını paylaşmak istiyorum. Yalnızlığını da...

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Tek istediğim düşünmen... Ben buradayım... Her zaman ulaşabilirsin. Aynı şekilde elimi uzatmış bekliyorum... Gelirsen kapım açık... Korkmanı istemiyorum. Sadece artık hayatında ne yaşadıysan hiç kimse olmadığımı anlamanı istiyorum. Başta sandığın o hanzodan faklı olduğumu nasıl anladıysan. Bunu da görebilmeni istiyorum. Yaralarını anlıyorum. Kendiminkileri sardım... Halinden anlıyorum. Ama o şekilde konuşamıyorum. Kendimi de ikna edemezdim yaşadıklarımı yaşamasam... Ama tek başına çok zor iyileşmek... Ben buradayım. Uzanmak istersen... Buradayım. Başkası olarak değil, Batuhan olarak buradayım... Kusursuz olmadığını bilerek ve düzeltmek istediğin her şeyde yanında olduğumu kabullenmeni isteyerek yanındayım. Sadece bunu düşün... Özür dilerim seni zorladım. Belki biraz kırdım, üzdüm ama amacım o değildi kalkanını başka türlü aşamazdım. Daha fazla zarar vermek istemiyorum. Bu yüzden biraz rahat vermeliyim. Korkutmak istememiştim... Sadece... Bağ kurmak istemiştim...

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      @Junİchi ama ben seninle güzel arkadaşlığımız olacağını biliyorum. O yüzden çabalıyorum. Sadece beni de anlamaya çalış lütfen. O kadar konuştuk. Son kısımları baştan okusan yeter. Sana kaç sayfa anlattık güvensiz olma diye kendimi. Okumadıysan git oku. Senin sorunda...

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Burcu salağı engel atmış buradan vereyim cevabımı

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      he beni de engellemiş sayende engel yedim ne güzel susup oturmuştum... belki o kız ileride çoook saçma canım sorular soracaktı ah aah. evet güzel arkadaşlığımız olablir bende öyle düşünüp görmezden geliyom zaten

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Gelme işte... Ben seninle ebedi bir arkadaşlık kurmak isterim. Mutluluk duyarım bundan... Beni tanıman için sana sayfalarca yazdım. Okudun mu?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      okumasam daha iyi bence ama göz gezdirmiş olabilirimdfdfbhskjdfhsdjkfhsdf ama tamamını okuyacak cesaret şu an yok. senin iletişimin tehlikeli =_=
      bi gün bende gerçekten tereddütsüz isteyebilirsem arkadaşlık kurabiliriz. o günler bugünler olmadığı kesin. öyle hissediyorum. daha fazla zorlamaya gerek yok bence

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Unutursan üzülürüm. Meraklısın bakmadan edemezsin sen. Biliyorum ama yine de seni zora sokmak istemediğim için yazmıyorum. Zorla olsun istemiyorum. İkna etmeye çalışıyorum. Umarım istersin yakın zamanda... Ben tehlikeli değilim. Sen kontrolü kaybetmekten korkuyorsun. İç savaşını öyle anlıyorum ki. İnan bana sana zarar verecek hiçbir şey yapmak istemediğim için durdum... Sadece belki benden kaygılanmazsın belki diye biraz kendimi açıkladım. Oku oku... Şarkıyı da dinle. Karen O - The moon Song... Sözleri çok özel... Biliyorum yeni tanıştık ve bu değerleri atfetmem normal değil ama benim için değerli birisin. Bir arkadaş olmadan önce bunu garanti ettin. Olursan beni çok mutlu edersin. Birbirimizi hoşgörüp devam edecek kadar birbirine değer veren arkadaşlar olabileceğimize eminim... Teşekkür ederim bu kadar baskıma ve ısrarıma rağmen, canını sıksam da bana nazil davrandığın için, hayranlığım arttı sana ☺️

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      evet bi ara kafam attı*-* bu kadar her yerden çıkman birazcık rahatsız etti xd herkese yaptığım gibi bir cümle yazıp yollıcaktım ama sayfadan çıkmayı tercih ettim xd sonuçta bende senin çabalamanı anlıyorum. doğru bildiğin veya içinden gelen şeyi yapmalıydın sende. EH Bİ ZAHMET o kadar yazdın sjdkfhsdjsfhs anladım🤦🏻‍♀️ne ise yani bende teşekkür ederim

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Gerçekte de öyle her an her yerden çıkabilen biriyim. Ondan vazgeçtim yakın zamanda. Can sıkıcı oluyor diye. Teşekkür ederim geçiştirmediğin için. Ben de senin kaygını anlıyorum. Böyle zor bir durumda bile birbirimize saygımız ve anlayışımız bile ne kadar mükemmel olabileceğimizin açık bir işareti... Emeğimi sonuna kadar hak ettiğine inanıyorum 😍

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      おはようかわいい女の子

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      @Junİchi naber?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      sana cevap vermek istemiyorum

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Hala geçmedi mi endişen? Hala düşünmedin mi bu adamla arkadaş olmalı mıyım diye?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      endişem ne geçmesi daha arttı

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      İnsan muhakeme ederdi en azından içinde. Bütün gece düşündüm. Belki sen de düşünmüşsündür diye sana da sormak istedim. Aklıma geçmişimden bir arkadaşımı getirdin. Senin kadar olmasa da benden uzak durmaya çalışan, bana sur diken bir arkadaşım vardı. Çok direniyordu senin gibi... Herkese çok iyi olsa da bana bıçak gibiydi. Sonunda pes etti. Dayanamadı. Benim kadar ısrarcı olamayacağına hak verdi 😅 En yakın arkadaşımdı üniversite döneminde kendisi. Sonrasında mesafeler girdi araya, okul bitti falan. Sevgilisi olunca beni kıskanır diye görüşmeyi bıraktık... Ama sonuçta direnip kazanan olmadı şimdiye dek. Hayatından çıkarmak da onun tercihiydi. Saygı duydum.

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      muhakeme ettim zaten

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Daha da arttıysa farkındasındır demek ki artık istemesen de etkilendiğinin... Bir şekilde düşündüğünün, düşünmeye başladığının... Ve bunun sonu gelmez biliyorsun. Biliyorum... Bizim gibi insanlar kaçarlar, çok uzağa kaçarlar bazen ama en sonunda kendimizle kalıp yüzümüze tokat gibi çarpar. Olmadan kabullenmek daha yumuşak bir yol... Tecrübeyle sabit...

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      duygularıma teslim olmıcam kararım kesin. içimde ne düşündüğüm önemli değil

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Pişmanlığın sesini duyar gibiyim... İleriden geliyor ama... Ama öyle bir sıkıntı yok Allah'tan. Yarın da gelsen buralardayım ben 😏😉

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Ah ne kadar bensin var yaa 😅😅 Seninle çok çok iyi arkadaş oluruz var ya... Ne kadar ortak yaramız vardır... Ben kapattıklarımı sana da öğretirim de elletmezsin sen yaralarını. Ketum seni... Güçlü durmak istersin... Biri illa aşacak duvarlarını. İstanbul olsan, Fatih olur yine gelirim 😏😉

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      kalbimi kırıyorsun. aklıma her girmeye çalıştığında kırılıyorum. yapma artık. dur.

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      sana olumlu bir cevap vermeyeceğim

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Ben hiçbir zaman olumlu bir cevap almam zaten. Tamir edemeyeceğim, iyileştiremeyeceğim hiçbir şeyi kırmam... Tabii tanımadığın için tam, bilmiyorsun... Boşuna mı okuduk o kadar kitabı, kalp kazanmayı öğrenemeyeceksem? 😉😏 Kalbin neden kırılıyor? Hayatına girdiği için bir insana niye kırılır ki insan? O kadar mı korkuyorsun birine karşı sorumlu olmaktan?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      çünkü seni reddetmek istemiyorum. seni reddetmek her seferinde kalbimi kırıyor. aklıma gelmen beni üzüyor. daha seninle dün tanıştım ona da tanışmak bile denemezken bugün aklıma gelmeye başladın durduk yere. ilgini istemiyorum. seni istemiyorum. anlattıklarını da istemiyorum. sana yakın hissetmek istemiyorum. aklımda dolanmanı istemiyorum. bana artık neden niçin diye sorma. çünkü bunları düşünüp yanıtlamakta istemiyorum.
      evet belki anlaşabiliriz kaldı ki seninle kim anlaşamaz bilmiyorum ne ise seni daha fazla tanımak istemiyorum. bu dramdan da sıkıldım. ben hayır dedikçe üstüme geliyorsun. üstüme gelmekten vazgeç. beni tamir etmeni de istemiyorum sadece yazma yeter.

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      İnan bana benimle anlaşmak gerçek bir mucize 😂😂 Arsızlık yapıp sana bir şey söylemek istiyorum. İstemiyorum diyorsun ama hissettiğin için değil, öyle olmasını istediğin için. Mantığın korumak için seni öyle diyor. Farkındayım... Haklı da. Tanımadığı için öyle diyor. Buraya daha arsızca bir şarkı sözüyle cevap vermem gerek: "Yüzüme karşı git diyorsun ama, sanki gözlerin kal der gibi gibi..." 😁😍

      Yorumla
    • AmanthemaPekii
      AmanthemaPekii
      +1 yıl

      Ne muhabbet dönmüş be
      bu kardeşimiz düzeltemediyse occusu
      kimse düzeltemez

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Kimse düzeltemez

      Yorumla
    • AmanthemaPekii
      AmanthemaPekii
      +1 yıl

      Yıllardır tanıyorum bu kadar yorum atmamışımdır
      saygımı kazandın

      Yorumla
    • AmanthemaPekii
      AmanthemaPekii
      +1 yıl

      Saygımı kazanmanın ne önemi varsa gerçi
      mehhh

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Eyvallah dostum. Bazı insanlar arkadaş olunmaya değer diye düşünüyorum. Ama şu an o kişiden bahsetmiyoruz 😂

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      hadi ordan gidin sorumdan

      Yorumla
    • Lucky-Luke
      Lucky-Luke
      +1 yıl

      Yok saygı benim için önemli. Her şeyden daha önemli. Sevindim saygını kazanmama

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

9

Cevap

21

Cevap

  • FurkanNero
    FurkanNero Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 83%
    +1 yıl

    Bence zeka-mutluluk ters orantılı
    Bir şeylerin farkına vardığımda ilk başta mutlu oluyorum sonra keşke bu kadar bilmesem diyorum

    1
    14 Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      le Furkan sıradan geçirdin soruları

      Yorumla
    • FurkanNero
      FurkanNero
      +1 yıl

      Evet 4-5 sorunun altında görüşünü görünce böyle yapim dedim xd

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      çok mu denk geliyoruz🤔

      Yorumla
    • FurkanNero
      FurkanNero
      +1 yıl

      Aynı konulara bakıyoruzdur

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      seni hiç görmedim halbuki bazen girer yorumları okurum
      olabilir

      Yorumla
    • FurkanNero
      FurkanNero
      +1 yıl

      Ben de çok yorum yapmayı sevmiyorum özellikle sonu "ne yapabilirim" sorularına

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      canımın istediğine yazıyorum fal olmadıkça... zaten öyle bişi sorarsam troldür eheh

      Yorumla
    • FurkanNero
      FurkanNero
      +1 yıl

      Puan kastığım zaman tüm sorulara aynen falan yazıyordum ben de şimdi azalttım eig kasmak istiyorum

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      hiç öyle çabalarım olmadı ama hep 100de kalıyo anlamadım algoritma nasıl çalışıyor🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • FurkanNero
      FurkanNero
      +1 yıl

      Bi ara 100dü şimdi düştü anlamıyorum ben de

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      sürekli aktif misin

      Yorumla
    • FurkanNero
      FurkanNero
      +1 yıl

      Yok günde 1 saat max şu aralar

      Yorumla
    • FurkanNero
      FurkanNero
      +1 yıl

      İşde müsait oldukça

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      ondan olabilir belki🤔

      Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Daha iyi hissettiriyor. Cahil, bilgisiz kalmak istemem.

    0
    0 Yorumla
  • Sensitive_Kind
    Sensitive_Kind Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 580 cevap paylaştı.

    İnsan doğduğunda mükemmeldir. Büyüdüğünde kimyası bozulurmuş.

    Gerçeklerle yüzleşmek, adaletsizlik, yanlışların kabul görmesi ve dahası insanı buz gibi eritip yok eder.

    1
    0 Yorumla
  • bubanayapılırmıbe
    bubanayapılırmıbe Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    Iyi bir seyse mutluluktan ucuyorum kotu bir seyse basimdan asaga buz gibi su dokuluyor her insan gibi

    0
    0 Yorumla
  • Suvenir
    Suvenir Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Beni akıllandırıyor diyelim. Ona göre hareket etmeye başlıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • sauda_de
    sauda_de Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Cahillik kötü birsey okumak öğrenmek lazim kimseye muhtac olmadan kendini gelistirmek lazim tabi ama bazen sandiginiz, düşündüğünüz gibi olmuyor gercekler bambaşka çıkıyor iste o zaman diyorsun keşke cahil kalsaydım öğrenmeseydim keşke.

    0
    0 Yorumla
  • ruhurevanı
    ruhurevanı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    evrene bakışın genişleyince sanki başka bir kişiliğe bürünüyor gibisin..

    0
    0 Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Keşke eski küçük cahil olarak kalsaydım

    0
    18 Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Ciddi bi cevap mı anlayamıyorum 🙄

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      Ciddi bi cevap

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      gene de cahil kalmamak isterdim ben bilmem ki :ı

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      ben bilmem

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Bir şeylerin farkına varmak size nasıl hissettiriyor?

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      guldum nokta net

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      bana neden böyle davranıyorsun

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      Nasıl davranmam gerekiyor?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      niye soru sorarak savunmaya geçiyorsun

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      Savunmaya geçmemem mi gerekiyo?

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      evet D:

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      Geçerim ama

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Peki şunu yanıtla
      Herkese mi böylesin? Genel tavrın mı

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      Ne varmış tavrımda be? Her an aynı davranamam. Canım nasıl istiyosa öyle oluyor. Kişiden kişiye değişmiyor

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Ya sen -_- aaayyyy ne ise be cımbızla alıyorum lafları T_T

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      Benden laf almak kolay iş değil tabi

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Gıcık

      Yorumla
    • Desuyonee
      Desuyonee
      +1 yıl

      Hihihihih

      Yorumla
  • Nergis2005
    Nergis2005 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Bu güzel bir şey aynı zamanda ağır bir şey.

    0
    0 Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet, çoğu zaman..

    0
    0 Yorumla
  • Zeynepandcookie
    Zeynepandcookie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    Cahillik Daha Kötü

    0
    0 Yorumla
  • Sevdamdın_sen
    Sevdamdın_sen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    +1 yıl

    İyi hissettirir

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    Farkındalık iyidir

    0
    0 Yorumla
  • CatsDream
    CatsDream Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Önce heyecanlandırıyor sonra üzüyor.

    0
    0 Yorumla
  • kuralsiz_pisikopat
    kuralsiz_pisikopat Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 95%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Gunaydin mutlu sabahlar

    0
    0 Yorumla
  • frankejstan013
    frankejstan013 Takip Et
    Master Yaş: 104 , eic 45%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    kendi kendime üzülüyorum sadece.

    0
    0 Yorumla
  • sineren
    sineren Takip Et
    Yoda Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır,, cahil olmak kadar kötü bişi yok.

    0
    0 Yorumla
  • Şokagirenbimkasiyeri
    Şokagirenbimkasiyeri Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    iyi hissettirir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Evet, bilmemek gerçek bir mutluluk.

    0
    0 Yorumla
  • yancys
    yancys Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Gecmisin bos oldugunu hissediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Sҽɱραƚiƙ
    Sҽɱραƚiƙ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Diyorum.

    0
    10 Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Dikkatini çekmek için naptın lütfen söyle

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      NaptıM

      Yorumla
    • Sҽɱραƚiƙ
      Sҽɱραƚiƙ
      +1 yıl

      Anlamadım

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Dikkatini neden çektim
      Sorularımı geziyosun da

      Yorumla
    • Sҽɱραƚiƙ
      Sҽɱραƚiƙ
      +1 yıl

      Ne çekçen dikkatimi puan gelsin diye yapıyorum çok mu meraklıyım sana

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Kaç puan geliyo

      Yorumla
    • Sҽɱραƚiƙ
      Sҽɱραƚiƙ
      +1 yıl

      5 - 10 -15 20 :D

      Yorumla
    • Sҽɱραƚiƙ
      Sҽɱραƚiƙ
      +1 yıl

      Bu puanlara sana pamuk şeker ısmarlarım daha sonra belki :D

      Yorumla
    • Junİchi
      Junİchi
      +1 yıl

      Oha be abartma bunu araştırıcm

      Yorumla
    • Sҽɱραƚiƙ
      Sҽɱραƚiƙ
      +1 yıl

      Araştır bakim:D

      Yorumla
  • Kofeebbzz
    Kofeebbzz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Merhaba

    0
    0 Yorumla
  • Ayaz2828
    Ayaz2828 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Keşke askerden önceki hayatima dönebilsem

    0
    0 Yorumla
  • AskeriiMühendiss
    AskeriiMühendiss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Hiçbir şey

    0
    0 Yorumla
  • loneellyy
    loneellyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Zekiii

    0
    0 Yorumla
  • Theseussz
    Theseussz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 84%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Deniyorum

    0
    0 Yorumla
  • Kuşadali88
    Kuşadali88 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Çocuk aklı o 😊

    0
    0 Yorumla
  • MaskeliŞövalye
    MaskeliŞövalye Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    İyi gidiyor, günaydın 😌

    0
    0 Yorumla
  • gezenbirisi
    gezenbirisi Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Hayir

    0
    0 Yorumla
  • DamarYolu33
    DamarYolu33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sinirlenirim

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bir şeylerin farkına varmak size nasıl hissettiriyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

NNe hissetirir? 16 cevap verildi
An itbariyle kendinizi nasıl hissediyorsunuz? 43 cevap verildi
? AŞK sizin için nasıl bir duygu? 14 cevap verildi
Anlık nasıl hissediyorsunuz? 55 cevap verildi
Anlık nasıl hissediyorsunuz? 24 cevap verildi
Anlık nasıl hissediyorsunuz? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨