Kendimi güzel bulmadığım için psikiyatriste gideceğim ama kadın benim dış görünüşüme bakar mı sizce?

Kendimi güzel bulmuyorum takıntı oldu insanların dediklerini çok kafama takıyorum kendimi kardeşimle kıyaslıyorum doktor bana yansıtmasa da güzel ya da değil diye içinden düşünür mü sizce? Bu beni rahatsız eder çünkü

Kendimi güzel bulmadığım için psikiyatriste gideceğim ama kadın benim dış görünüşüme bakar mı sizce?
Cevapla