22 yaşında olan birinin evdeki geçimsizlikten halâ çok etkilenmesi normal mi?

Baktığın zaman duygusuz daha doğrusu duygularını kolayca dışa vurmayan biriyim. Ama bugün annemle babam kavga etti 22 yaşındayım bundan yara almam normal mi? Çocuk değilsin diye kızıyorum sürekli kendime. Ama çok üzülüyorum. Keşke birbirini seven ve anlayış gösteren ebeveynlerim olsaydı diyorum ama yapacak hiçbir şeyim yok. Tükenmiş hissediyorum ne önerirsiniz kendimi yeniden bulabilmem için?

22 yaşında olan birinin evdeki geçimsizlikten halâ çok etkilenmesi normal mi?
Cevapla