
Kendimi geliştirmeyi çok seviyorum ve bunun için bir sürü uluslararası eğitimler+kişisel gelişim kitapları ve niceleri. Bazıları bu kadar geliştirme yeter diyor ama...

Kendimi geliştirmeyi çok seviyorum ve bunun için bir sürü uluslararası eğitimler+kişisel gelişim kitapları ve niceleri. Bazıları bu kadar geliştirme yeter diyor ama...
Ben kendimi geliştirmeyi farklı açıdan yapıyorum kendimi ve insanları gözlemliyorum onları tanımaya çalışıyorum şuanki rekorum yüzde 90 falan yani yüz kişiden 90 kişiyle hemen anında kaynasabiliyorum
insanlara hayvanlara böceklere kuşlara iyilikte bulunmayı çook seviyorum, iyilikte karşılık görmeyi beklemiyorum hep ben iyilik yapmak istiyorum zaten karşılığı olan şey menfaattir
dogaldaz kombinizin üzerinde bi çift kumru kuşumuz vardı bi iki ay kayboldular sonra annem öyle sağlam bi dua ettiki kuşlarımız geri geldi annem ve ben çok mutlu olduk
inanın mutlu olmak bazan çook zor ama bazan da çok kolay bu kişiye mekana zamana göre farklılıklar göstersene olaylar hemen hemen aynıdır
küçük bi şey sizi mutlu etmeye yatecek hatta artacaktır üzerine size düşen artan mutlulugu çevrenize bi ışık gibi yayabilmenizdir
bu aralar malum ülke şartları çok zorlaştı geçim zor her şey aşırı pahalı, lütfen elimizdeki şeyleri fazladan bi sakız bile olsa karşımızdaki insanlarla paylaşalım paylaşmak bizi insan yapan yegane özelligimizdir
paylaşılan her şey büyür dağ olur
Kendimi geliştireyim adına sürekli aktif oluyorum merak ettiğim cevabını duymak istediğim soruların hepsinin araştırmasını yapıyorum. Her şeyden önce kitap okumayı belgesiz izlemeyi ve bana bir şeyler katabilecek bütün aktiviteleri yapmayı seviyorum öğrenmenin ve gelişmeniz yok. Bunu çok iyi biliyorum. Evren ve gezegen ile alakalı birçok konuda meraklı birey olduğu için sürekli öğrenme açlığı hissediyorum.
Sizi bu sitenin kadim zamanlarından beri tanıyorum. Kendinizi çok iyi geliştirdiğinizin farkındayım yabancı diller, eğitimler vs. Belki de sizin kadar kendinizi geliştiren ikinci bir kişiye daha rastlamadım. Yaptığınız işlerden de haberim var az çok.
Kendime gelince galiba kendimi geliştirerek mutlu olanlardanım. Bir şeyler öğrenmek, okumak keyif veriyor her zaman.
Estağfurullah. Ufkun açılıyor ve birilerine eğitimlerdeki bilgilere aktarabilmek çok mutluluk verici :)
Evet severim. Yeni şeyler öğrenmek çok güzel. Evren gibi zihnimizde gelişiyor. Yeni dil öğrenmeye çalışıyorum. Kitap okuyorum. Araştırma yapıyorum. Yatmadan önce kendimi sorguluyorum.
İnsan ölünce uyanır. Akıllı insan ol ve kendini ölmeden önce uyandır.
Cevap
12Cevap
Evet kendimi geliştirmeyi seviyorum
Ben kendimi gelistirmek için almanca dil okuluna gidiyorum
Rica ederim
Şurada hanımefendi kültürlü bir bayan da varmış şükür.
Estağfurullah beyefendi
Hayır, çocukluk resmim değil. Teşekkür ederim
Kendimi geliştirmek için sıkça makale bulur okurum ve geçmişte kimisini profesyonel olarak da yapmış olduğum hobilerimdeki yenilikleri ve yeni teknikleri takip eder onlara çalışırım
kendimi geliştirmek en sevdiğim şeydir bol bol yazılar okurum özellikle mualif kesimleri kendi görüşüme , bir de yeni insanlar tanımayı ve onlardan alınabilecek güzellikleri almaya bayılırım :D
Evet kurstan kursa gidiyorum
Kişisel gelişim kitapları hep aynı şeyleri tekrarlayıp durur aslında bir iki tane kafi
Bazen hobi haline tutku haline gelebiliyor ama ben bu asamadan sonra 2 ya da 3 alanda uzmanlasmayi tercih ederdim
Çok severim bunun için araştırmalar yapıyorum
hiçbir şey yapmıyorum 😄
Evettt
Çok severim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?