Kavga ettiğim için çok mutsuz hissediyorum bunu nasıl aşacagım?

merhabalar sitemizdeki bir görevliyle kavga ettim ve biraz orta yaşlıydı moralim çok bozuldu kavga dediğim de o kadar sert degil ama bir tartışmaya girdim ve birisinin kalbini kırdığım için mutsuzum bu durumu nasıl aşacağım? Gidip adama bir kahve yapsam kusura bakmayın diye götürsem yanlış anlaşılır içimi rahatlatmak için ne yapayım sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için teşekkürler kahve yapıp götürdüm ve amca çok mutlu oldu çok teşekkür etti çok üstelemedim sabah için kusura bakmayın dedim içim rahatladı cesaretlendirmeleriniz için teşekkürler 💖
Kavga ettiğim için çok mutsuz hissediyorum bunu nasıl aşacagım?
Cevapla