Amacınız ne sizin? Kötü olan durumları daha da yaygınlaştırdığınızın farkında mısınız?
Şaka diye Paylaştığınız şeyler başkalarının duygularını sömürmek ve güvenleri ile oynamak, anormal davranışların normalleşmesi hizmet ediyor..
Amacınız ne sizin? Kötü olan durumları daha da yaygınlaştırdığınızın farkında mısınız?
Şaka diye Paylaştığınız şeyler başkalarının duygularını sömürmek ve güvenleri ile oynamak, anormal davranışların normalleşmesi hizmet ediyor..
Şimdi adamlar konuşacak dişi arıyor fake trol farketmez ondan sömürülmek falan yok ya da güvenle alakalı bir şey troll olduğunu anlıyorlardır herhalde yani onuda anlamıyorsa bırak yapsınlar kötü durumda demek baya :D
Herkes uyanık değil maalesef
Cevap
10Cevap
Ergendir ciddiye almıyorum troll soranları
Aynen öyle helal olsun sana bunların çoğu Ergen Abaza.
Hayattaki tek zevkleri nabsın garibanlar
Çok ezikçe maalesef
Öyle
Saygılar seni ayakta alkisliyorum
Boş yapıyorlar işte. Ergenler.
Kafa varsa çalışsın😂
Trol oldugunu kabullenemeyecek kadar iyi bi dünyada değiliz emin olun ne hayatlar var keske şaka olsa..
İşte artık gerçekle karışacak derecede sorular sorulabiliyor. Bu çok üzücü, kişilerde bütün yardım isteğiyle yardım ediyor ama boşa
Evet trol olmamak lazimidir
Kızdırmayın küçük enişteyi dedim size
Dangalak çok
Katıliyorum
konusma denyo
Biri belli oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?