Beni dolandıran insana yine para attım. Doğuştan mı geliyor bendeki bu mallık?

Seni zaten daha önce her fırsatta dolandırmış, zerre sana güven vermeyen kendi çıkarı için senin yanında olduğunu bildiğin birine neden cebinde son 30 TL bırakıp bütün parayı ona atarsın ki? Hem de tee Çayırovdayken hemde elinde yirmi kilo boya ile mal gibi kalacağını bilirken neden güvenirsin ki? Tıp da adını bulamadım bunun ama argoda mallık olduğunu biliyorum
Beni dolandıran insana yine para attım. Doğuştan mı geliyor bendeki bu mallık?
Cevapla