Çok kötü birşey yapıyorum nasıl kurtulurum yardım edin lütfen?

Çok kötü bişey yapıyorum belki günahdır bilmiyorum belkide değildir ama yaptığım şeyin büyük şerefsizlik olduğundan eminim. ne yapdıgımı anlatamam lütfen. ama gercekten yapmak istemiyorum. kaç kez tövbe ettim ama bir türlü şu alışkanlıktan kurtulamadım. belki suç bile sayılabilir. emin değilim. ama gerçekten yapmayı hiç istemediğim birşey. irademe nasıl sahip çıkarım. nasıl kötü alışkanlıktan vazgecebilirim. birde bana cok zevk veren birşey. tabi dakikalar sonra yaptıgımın cok iğrenç bir davranıs oldugunu anlıyorum. ve vicdan azabı cekmiyorum. şimdi tekrar söz vericem kendi kendime bir daha yapmiycam diye ama inşallah yapmam gerçektende. irademe nasıl sahip çıkabilirim bir yolu var mı lütfen yardım edin.
Çok kötü birşey yapıyorum nasıl kurtulurum yardım edin lütfen?
Cevapla