Selaaaammmsss 💅
Umursamaz gibi davranabilirsin çünkü sen gıcıksındır 😃
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬


#sosyetic
Selaaaammmsss 💅
Umursamaz gibi davranabilirsin çünkü sen gıcıksındır 😃
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬


#sosyetic
Ağır olaylar beni her ne kadar etkilese de kısa süre sonra hissizleşiyorum. Ya da olayın başında çok da kafama takmıyorum. Olağan geliyor.
Bir de çok çabuk umursamaz olabiliyorum. Örnek vermem gerekirse can ciğer olduğum birisi hakkında merakım vardır ve sorarım. Dönüş alamam, belki yine sorarım. Düzgün, tatmin edici bir cevap almıyorsam direkt umursamaz bir moda girerim. Ağzıyla kuş tutsa umurumda olmaz.
Keşke umursamaz bir yapım olsa o kadar rahat ederdim ki umursadığım için belki kafam bu kadar dolu ve bazıları gereksiz şeyler bundan sonra bu yönümü törpülemek istiyorum çünkü bana zarar verdiğini görüyorum
Umursamaz değilim, ama umursamaz olmak isterdim. Gıcığım kabul ediyorum. Hassas olduğumda doğru off yaaa darlandım yine..
shsjsh olabilir böyle şeyler, darlanma 😅
Hemen geçti zaten🤣
Müq 😃
Teşekkürler 🎊💫🥳💃🍬🍭
Biraz umursamaz, biraz gıcık, biraz da boş vermiş... Her şeye sahip bir ruh halindeyim :))
Cevap
33Cevap
Hem unursamaz, hem hassas hemde gıcıklığımdan
Abazanmışım daha bugün öğrendim. 🤔
Gıcık birisiyim bazen ama %98 umursamaz birisiyim
Her şey değil ama bazı şeyleri gıcıklık olsun diye yaptığım gerçeği es geçilemez hahaha 😄
😒😒
Hak ediyorlarrr 🥹
Ahanda bu 2. fotodaki kucuk kiz yillardir benim facede kapak resmidir 🤪 tam da beni anlatiyor cunku ; cok da umurumda yani tınnn 😎😎 dunya mi donmus, bana ne 😏😏🤣 gıcıgım iste, var mi otesi 🤓🙈
Hem gıcıklık hem umursamazlık double pack :D
Hahah herseyden fazla fazla var bende 😊 hepsi double 😝👍🏻
Hahaha tamamdır 😅
Çoğu şeyi umursamayabilirim ama kalbimde yer edinmiş insanlar konusunda umursamaz olamıyorum. Bunu yapamıyorum.
hepsinden biraz var.. bende
bünyemde barındırıyorum :D
Umursamaz değilim. Gıcıklığına bir şeyler yapıyor muyum diye düşündüm hayır. 😅 Ama hassasım evet.
Bu benim yazdığım görüşe benzemiş hakdjs 😃
Eskiden umursamazdim son zamanlarda fazlasiyla hassas ve duygusalim cicek kurudu diye bile aglar oldum. Hormonlar 🥹
🥹🥹 geçecek..
Genel olarak hassasım ama istersem mükemmel şekilde umursamaz da olabiliyorum ruh hastası edecek cinsten
shsjsh hiç beklemezdim senden 😅
😎😂
Umursamamaya çalışan hassas minnoş kalpli bir şeyim işte 🥺
Oyş 😃♥️
Yahu kim onlar isim ver isim ahsjaj
Katliam mı yap diyorsun tatlım 😃
Sen kenarda bekle, etraf kan gölüne dönecek :D
Dünya şeyim de değil alayının da canı cehenneme ayrıca fındık yok mu yollasana 😀😀
Fındık ne alaka?
Sende toplasaydın
Bir ayı ne kadar hassas ise. Bende o kadar hassasım 🐻
Senin mavili takipcilerinden de ne kadar cok engelleyen varmis beni.
Yorumlara akiyorlar mübarekler 🙂
“Benim” takipçilerim değillerdir sadece. Hatta çok maviliyle takipleşmiyorum tek tük varlar, gerisi hep pembeli 😌
Dogru oda olabilir 👍
Umursamaz olabilmek isterdim bazen. Aşırı hassasım bazı konularda, değişmek de istiyorum, yavaş yavaş oluyor sanki bu ama çok yavaş. Bir 35 yaşı bulur gibi 😅
felsefemiz ; under my in dick kasımpaşa.
https://www.youtube.com/embed/cY_V0mPTkr4Gerektiğinden fazla hassasım , fakat yerine göre hiç bir şey umrumda olmaz, hak etmeyene gıcıklık yapmaktan cekinmem... 🥂
Bazı durumlarda umursamaz gibiyim ama hassas biriyim de ama gıcıklığına yaptığmda olabiliyor 😃 Aman ben de bilemedim 😂
Açıkçası çok da umursamaz bir insan değilim kırılgan yapım çok fazla, alıngan olduğun durumlarda fazlasıyla olabiliyor.
Hassasımdır ama yerine göre davranırım.. Kimine göre hassas kimine göre gıcık kimine göre de umursamaz bir insan olabilirim..
Hassas bir insanım. Umursamaz davrandığın zamanlarda oluyor eğer umursamamam gerekiyorsa çok güzel umursamam.
Ruh halim çok çabuk değişiyor. Kimi zaman oldukça umursamaz ve havaiyim. Kimi zaman da duygusal ve ağlak.🤦🏻♀️
Aslında umursarim fazlası ile ama. Umursamaz görünüyorum sadece..
Hassas olmadığım kesin.
Gıcıklık ✔️
Umursamazlık ✔️
Bildiğini okuma ✔️
Konu ve kişilere bağlı olarak değişiyor genelde vurdumduymaz biriyim azıcık
O işte karşıda ki kişiye göre değişen bişey.
Genel olarak. Umursamaz biriyim.
Hepsinden bir parça var yerine göre davranırım
Hassas biri olduğum için üzülmemek adına umursamam. Kendime kötülük yapamam herkes kusura baksın
insanlara zayıf yönlerimi belli etmem o yüzden gıcık takılmayı severim :)
Bu saydığın kimlikleri yerine göre takınıyorum hangisi ne zaman gerekiyorsa 😄
Ortaya karışık aşure çorbası gibiyim😂
Ama hassas yanımı kolay kolay göstermem.
Çok hassas bir insanım ama umursamaz gibi gözüküyorum genelde 😅
Hassas olduğum için alınırım alınınca umursamam umursamayınca gıcıklık yaparım, budur 😃
Ben de hepsinden var ama genel olarak gıcık hepsinden ağır basıyor nxjxj
çok hassas biriyim ve aşırı takarım herşeyi
Güzel bir şey değil 😏
Hepsinden biraz var karışık kokteyl misali
Duruma göre hareket ediyorum
Sadece dürüst biriyim. Kimsenin duymak istemediklerini yüzüne söylerim. Bu yüzden kimse beni sevmez. Çok da s*kimde ya.
hassasım ben ama belli etmem içimde çok kırılırım
Gereksiz hassasım… 😱🥲
Aşırı hassasiyetimden 🤣
Üçü bir arada
3 ü bir arada nescafe
Konuya ve kişiye göre değişir.
konuya göre değişkenlik gösterir
Umursamazım net
Üçü de olabiliyorum. Modum çok değişken 😬
Hepsinden biraz
İnsanına göreyim tamamen 💅😈😇
ortaya karisik sanirim
Konuya bağlı ama genel olarak hassas.
Çok hassas, ince ruhlu, kırılgan😀
Hassasım belli etmem
Umursamazım :(
İkizler burcuyum desemmm
Kafana göre yani :D
Öylee
Umursamayı öğreniyorum..
Hic umursamammm... amann
hassasım 😅
Oy hassas davşanım 😅
yaa 🤍
umursamaz olmayı isterdim ama 😄
Bi zaman sonra olursun :)
bakalım 😄
Ya bu yerine ve kişisine göre benim için
Çok hassasım 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?