Biz erkeklerin hayatı neden bu kadar değersiz?

Toplum her konuda erkek olarak hayatını feda etmeni bekliyor ve bu çok normal birsey insanlar için çünkü erkeksin , savas çıksa hadi erkekler gidin ölün, silahlı bir saldırgan mi var erkek olarak onu durdurmak senin görevin git ve öl, işe alımlarda bile kadin elemanlar öncelikli, herhangi bir doğal afette öncelikle kadınlar ve çocukları kurtarın, niye değersiz bu kadar ve sanki erkek olmak avantaj gibi lanse ediliyor feministler tarafından bir kadınla göz göze bile gelince taciz ediyor sanmasın diye tipten tribe giriyoz, üniversiteden arkadaşım polis olmuştu ve intihar ettiğini öğrendim 3 4 yıldır konuşmuyorduk bu soruyu bile açıktan soramıyorum çünkü zayıflık göstergesi konuşamıyoruz bile bazı şeyleri

Biz erkeklerin hayatı neden bu kadar değersiz?
Cevapla